Se her
Fra : Fynboen

Dato : 01-11-02 10:08

--
Ring GRATIS fra din hjemmetelefon om Søndagen
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/index.html.htm

Vi unlocker og Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/UNLOCK.htm

fynboen@stofanet.dk

Fra : Dan Molberg

Dato : 01-11-02 10:42

"Fynboen" <fynboen@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/index.html.htm
>
> Vi unlocker og Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.

Hvad får folk til at lave SPAM??? Er det fordi de er mindre begavet?

Fra : Bam-Bam N-S

Dato : 01-11-02 13:43

Det er jo muligt med alle dem der kommer her, at spamme godt og grundigt på
personens mailadresse.
Opfordring?!?!?!
*GG*

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-02 00:21

Det er ikke nok at spamme os i vores mailboxe? (Jeg har i øvrigt sendt
en klage til Stofanet, da jeg modtog din spammail).

FUT: news:dk.admin.netmisbrug

--
Venligst,
Lasse Hedegaard