NetportExpress XL Printerserver Power forb~
Fra : Trolden

Dato : 01-11-02 09:32

Skulle der være en eller flere der kan hjælpe mig med
benforbindelserne til
strømforsyningen på en intel NetportExpress XL Printerserver. da jeg
ikke
kan få nogen hjælp hos Intel DK. Og der står intet på deres hjemmeside
om
dette emne. Og den gamle Power sopply er desværre røget ud ved en
fejtagelse. Skulle der også være en der tilfældigvis ved hvor sådan en
power
sopply kan købes vil jeg være glad. Har været forbi Intel Support.

mv.

Trolden

P.S. Stikket på Serveren ligner et PS2 muse stik. hvis det kan hjælpe