3210 problem, ingen signal
Fra : Kent

Dato : 01-11-02 01:42

Hej..
Jeg har en 3210 der ikke vil finde signal..
Jeg har prøvet: update FAID, rense printet, opdatere sw, ligge nu eeprom
ind..
intet har virket..
nogle forslag??
Mvh.
Kent

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 01-11-02 02:30

> Hej..
> Jeg har en 3210 der ikke vil finde signal..

Har du monteret vibrator i den? Det kan skyldes at du har bøjet printet en
lille smule.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Kent

Dato : 01-11-02 07:59

nope jeg fik stukket den i hånden og så skulle jeg prøve at fik det..
hmm det ser meget normalt ud, ingen tegn på fejl..
derfor troede jeg de bare var deaktiveret i eeprom'en..
"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in
message news:apsldu$159$1@sunsite.dk...

Fra : Flemming Ebbesen

Dato : 03-11-02 18:23

OG tjeck den har ordenlig forbindelse til antennen ;c)

Har haft en hvor det var antennen der var defekt...
--

hilsen Flemming Ebbesen
RING GRATIS OM SØNDAGEN.

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:apsldu$159$1@sunsite.dk...

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 01-11-02 14:41

Jeg havde også sådan en engang.... fandt aldrig ud af hvad der var galt....

Men evt. antenneforstærkeren?... den er måske røget

Fra : Kent

Dato : 04-11-02 03:07

tjaa har tjekket men sidder oki, men kan da ikke sige om den er brandt af..
hmm det vil sige flere reserve dele ;ol