Smags essenser
Fra : Lykke Christel Olden~

Dato : 01-11-02 00:39

Hejsa!
JEg ved ikke rigtig om det er det forkerte sted at poste det her, men nu
prøver jeg.
Til mine mange fedtfatttige opskrifter, mangler jeg nogle gange at kunne
tilsætte nogle essenser, men det eneste jeg kan finde i supermarkedet er de
sædvanlige vanílie, mandel og rom essens.
Er der nogle, der ved, hvor man kan finde et bredere udvalg af sådan nogle
til en overskuelig pris.
Håber ikke det er helt uden for kontekst.
V.H.
Christel

Fra : Kristine Gazel

Dato : 01-11-02 09:22

Lykke Christel Oldenburg wrote:
> Hejsa!

Hej

> [...]
> supermarkedet er de sædvanlige vanílie, mandel og rom essens.
> Er der nogle, der ved, hvor man kan finde et bredere udvalg af sådan

De kan fås her http://www.panduro-hobby.dk/ og her
http://essensen.butik.jubii.dk/

Kristine Gazel - www.gazel.dk/kristine/
Bibliotekar DB; Stud. scient. bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb

Fra : Marianne

Dato : 01-11-02 18:16

> [...]
> sædvanlige vanílie, mandel og rom essens.
> Er der nogle, der ved, hvor man kan finde et bredere udvalg af sådan nogle

Der er flere steder, du kan købe essenser

www.panduro.dk

www.urtegaarden.dk

- bl.a.

mvh
marianne

Fra : Kat

Dato : 01-11-02 21:00

--
Kat
---

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-11-02 20:55

[Lykke Christel Oldenburg | Fri, 1 Nov 2002 00:38:47 +0100]

>Til mine mange fedtfatttige opskrifter, mangler jeg nogle gange at kunne
>tilsætte nogle essenser,

Enig, jeg fandt all hvad jeg bruger hos www.det-sode-liv.dk hvor
udvalget af smage og olie er helt enormt.

Deres priser er måske en anelse højere end diverse hobbyforretninger,
men jeg sætter stor pris på at det er meget koncentrerede smage der er
naturlige (eller så tæt på som muligt).

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Claus Hansen

Dato : 02-11-02 09:36

"Lykke Christel Oldenburg" <lychri@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en overskuelig pris.
> Håber ikke det er helt uden for kontekst.

Har du prøvet at spørge din lokale bager?....
Jeg ved at de har mange forskellige smags/tilsætningsstoffer som de
bruger i det daglige.Bla.Jordbær,appelsin,pistace,banan,citron,mokka,mandel.
Det er godt nok i form af "pasta",og kan kun fåes i 1 kg.flasker.
Men jeg er sikker på at du kan få lov til at købe en lille prøve ,hvis du
spørger.
Hilsen Claus
claus-bager@mail.dk

Fra : Lone Ginnerup