Surprise i Århus blev..........
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-10-02 23:45

Hejsa
Ja så blev spændingen løst.....

The Tuxedo med Jachkie Chan.

En ok underholdningsfilm som jeg dog nok ikke have valgt at se i
biffen. En humoristisk James Bond-agtig film med megen humor - det
meste vellykket.
Og Hewitt gjorde det faktisk ganske glimrende
http://us.imdb.com/Details?0290095

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Simon Pedersen

Dato : 01-11-02 08:08

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> [...]
> meste vellykket.
> Og Hewitt gjorde det faktisk ganske glimrende

Ja, den var ganske ok. Dog er der 2 ting jeg lige vil nævne :
1) Synes ikke der var nok kampscener i. Jackie kan gøre det bedre end det
han viste her.
2) Der er nogen direkte latterlige ting deri. Jeg måtte et par gange krummer
tæer.

/SaP\

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-11-02 11:58

On Fri, 1 Nov 2002 08:08:16 +0100, "Simon Pedersen"
<flowbreakers@hotmail.com> wrote:

> [...]
>han viste her.
>2) Der er nogen direkte latterlige ting deri. Jeg måtte et par gange krummer

Til gengæld var blooperne efter filem ganske morsomme

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jan Richardy

Dato : 01-11-02 12:33

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> wrote in message
> Ja, den var ganske ok. Dog er der 2 ting jeg lige vil nævne :
> 1) Synes ikke der var nok kampscener i. Jackie kan gøre det bedre end det
> han viste her.

Den er også min mening. Da jeg så, at det var den nye Jackie Chan film,
tænkte jeg umiddelbart ikke negativt om det.

Men efter at have set den, synes jeg klart der manglede halsbrækkende
stunts. Der var lidt af det, da han fik tovet omkring halsen oven på den
silo. Ellers var det andet vel bare ordinær action, uden meget Jackie Chan
trademark stuff, hehe. Synd.

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-11-02 13:11

Jan Richardy wrote:

> [...]
> silo. Ellers var det andet vel bare ordinær action, uden meget Jackie Chan

Dette hænger nok sammen med at manden er ved at blive gammel og som han
selv har udtalt så kan han krop ikke klare så meget mere som den kunne
før. Når et stunt går galt nutildags så skal han bruge meget længere på
at blive frisk end tidligere og der er en hel del stunts han ikke
længere tør udføre af frygt for at kroppen bliver totalskadet.

Tenz.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 01-11-02 17:51

"Simon Pedersen" <flowbreakers@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 2) Der er nogen direkte latterlige ting deri. Jeg måtte et par gange
krummer
> tæer.

Jeg var muligvis uopmærksom et øjeblik, men hvori lå det geniale i at
Hewitt giver Chans Tuxedo til skurken???
Hun vidste da godt at den ville give ham overmenneskelige evner, right?

/Brian

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-11-02 19:23

On Fri, 1 Nov 2002 17:51:27 +0100, "Brian Nielsen"
<bn73@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>Hewitt giver Chans Tuxedo til skurken???
>Hun vidste da godt at den ville give ham overmenneskelige evner, right?

Buying time, tror jeg.

Morten
morten@bowman.dk