Erfaring med T200
Fra : Nicky Precht

Dato : 31-10-02 22:22

Jeg står for at skulle købe en Ericsson T200, og vil lige høre om nogen kan sige noget konkret ondt om den først.
Er skærmen højopløst og stor nok?
Er lyden i god kvalitet?
Er der nogle gode spil :)

Jeg har en T20e pt. og er fint tilfreds, men for 200 kr. for T200 kan jeg overtales :)

/Nicky

Fra : **Trads**

Dato : 31-10-02 22:31

"> Er skærmen højopløst og stor nok? Ja

Fra : Nicky Precht

Dato : 01-11-02 11:46

Fair nok! Det var det jeg havde brug for at vide! Takker!

/Nicky

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-11-02 21:20

"Nicky Precht" <nicky@anarki.dk> skrev i melding
> Fair nok! Det var det jeg havde brug for at vide! Takker!
>
> /Nicky
>
> "**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in message

Når det gjelder displayet: Som på mange andre (Sony)ericssonmodeller, kan
man ikke justere tegnstørrelsen i displayet.

Men den har da 4 linjer til tekst, pluss en til overskrift, og den ser både
stilig og lettbetjent ut. Ikke noe dårlig valg!

Alternativ kan du vurdere T65, som har vært på markedet i over et år. Den
har flere funksjoner enn T200, og større display. Den har en gunstig pris,
siden den er "gammel". Men den er absolutt "alive and kicking"! Jeg kjøpte
min T65 nr. 2 denne uken. Nye T65 har forresten en hurtigere software.
(versjon R5A010)

T200 er kanskje en "unødvendig" modell, siden man jo har R600 og T65. Sjekk
disse to modellene på Sonyericssons hjemmeside.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : [9xxx] Vejlby

Dato : 03-11-02 23:36

> Jeg har en T20e pt. og er fint tilfreds, men for 200 kr. for T200 kan jeg
overtales :)

> /Nicky

Hvor har du da fundet en T200 til 200,- ??

/Jakob

Fra : Nicky Precht

Dato : 04-11-02 13:06

> Hvor har du da fundet en T200 til 200,- ??

Wanna-save's hjemmeside - der følger dog tvungent telia fastnet og mobil abonnement med :(
/Nicky