night of the living dead
Fra : Poul E Møller

Dato : 31-10-02 22:37

Hej med jer

Jeg så lige starten af denne film fra 1968.
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Michael Madsen er med i den. Eller
er det bare en der ligner på en prik.

Hilsen Poul E M

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 01-11-02 06:40

"Poul E Møller" <pollefyr@mail.dk> wrote in message news:3dc1a2c9$0$34801$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej med jer
>
> Jeg så lige starten af denne film fra 1968.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Michael Madsen er med i den. Eller
> er det bare en der ligner på en prik.

Det er nok bare en der ligner... (han var nok for ung i 1968 og ikke krediteret på imdb)
http://us.imdb.com/Title?0063350

Hvilken rolle tænker du på?

Anders Hyltoft

Fra : Jens Thomsen

Dato : 01-11-02 07:48

"Poul E Møller" <pollefyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så lige starten af denne film fra 1968.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Michael Madsen er med i den.
Eller
> er det bare en der ligner på en prik.

Madsen var 10 år i 1968, så mon ikke det bare er en, der ligner?

MVH
Jens

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-11-02 08:40

> [...]
>
> Jeg så lige starten af denne film fra 1968.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Michael Madsen er med i den.

Jeg går ud fra det er din spøg, men nej han ver ikke med. Han var kun 10 år
i 1968 http://us.imdb.com/Name?Madsen,+Michael

Fra : Jeppe Møller

Dato : 01-11-02 19:53

Hvem er det der ligner Michael Madsen? Det har jeg aldrig tænkt over...

Som du jo allerede ved passer alderen selvfølgelig heller ikke, men du kan
se den fulde cast her:
http://us.imdb.com/Details?0063350

/JeppeM

Fra : Poul E Møller

Dato : 01-11-02 22:22

Hej

Jeg har været inde og se svaret i google, det er ikke kommet endnu på tdcs
newsserver.
Jeg er sku sikker på at det er ham der er graver i starten af filmen, en af
dem der skal køre kisten til kirkegården.
Og jeg har også været inde og tjekke IMDB og fundet ud af at han var 10 år
dengang så min konklusion var også at det ikke kunne passe, men det ligner
ham.

Hilsen Poul

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 02-11-02 15:00

> [...]

>Jeg så lige starten af denne film fra 1968.
>Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Michael Madsen er med i den. Eller

imdbs liste over hans film og tv optrædender starter først i 1982 (3. film er
Wargames).
Så det er nok en look-a-lot-alike.

Btw er hans lillesøster født 11 september......

-breiler