Interaktiv demo av Siemens C55
Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 31-10-02 20:53

Endelig!

(Sony)ericsson har en god stund hatt muligheter for å teste ut telefonene
interaktivt på hjemmesiden.

Nå er også Siemens kommet på banen. Fant en interaktiv demo på den tyske
hjemmesiden. Den er slik at du kan prøve telefonen.

Klikk på linken, og velg "C55 Simulation til høyre". Her er en smakfull
presentasjon av telefonen, man kan se coverne, høre ringetoner osv, og ikke
minst, man kan prøve telefonen, samtidig som den viser instruksjonsboken.
Bra, Siemens!!!

OBS! på tysk, men prøv likevel.

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DE_de_0_product%253AMW%
252FHD%252FHD%252FC55%252Fdesc,FF.html

Nokia kaller også noe for "demo" på sin hjemmeside. Når man ser hva Siemens
og Sonyericsson har, blir nokiademoen latterlig.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 31-10-02 21:47

Så ble ikke hele linken aktivert som hyperkobling, og dermed får man
feilmelding. Prøver igjen...

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DE_de_0_product%253AMW%
252FHD%252FHD%252FC55%252Fdesc,FF.html

Dersom det ikke virker denne gangen, merk hele linken, og lim den inn i
"åpne-vinduet" i webleseren din.

Fra : Lars Elias Uksnøy

Dato : 04-11-02 10:57

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@start.no12345> wrote in message
> [...]
> 252FHD%252FHD%252FC55%252Fdesc,FF.html
>
> Dersom det ikke virker denne gangen, merk hele linken, og lim den inn i

Sett hele linken i klamme slik som under, så kommer hele greia med...

<url:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,DE_de_0_product%253AMW%
252FHD%252FHD%252FC55%252Fdesc,FF.html>

Lars

Fra : Lars Elias Uksnøy

Dato : 04-11-02 10:59

"Lars Elias Uksnøy" <lars@uksnoy.no> wrote in message

> [...]
> >

> Sett hele linken i klamme slik som under, så kommer hele greia med...

Svarte.... det virket ikke....

Fra : Lars Elias Uksnøy

Dato : 04-11-02 11:00

> "Lars Elias Uksnøy" <lars@uksnoy.no> wrote in message

> [...]

Nå da...

Fra : Lars Elias Uksnøy

Dato : 04-11-02 11:01

> "Lars Elias Uksnøy" <lars@uksnoy.no> wrote in message

> [...]
jeg gir opp....

Fra : Bjørn Brox

Dato : 04-11-02 11:05

Prøv http://makeashorterlink.com eller lignende tjeneste neste gang.

http://makeashorterlink.com/?J61021EB1

--
Bjorn Brox, CORENA Norge AS, http://www.corena.no/, ICQ 17872043
Industritunet, Dyrmyrgt. 35, N-3611 Kongsberg, NORWAY

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 05-11-02 16:29

"Lars Elias Uksnøy" <lars@uksnoy.no> skrev i melding

> "Lars Elias Uksnøy" <lars@uksnoy.no> wrote in message

> [...]

Ok, du har i allfall gjort et helhjertet forsøk! Takk for det!

Viser ellers til Bjørn Brox' svar, eller at du kan markere hele greia,
kopiere den or lime inn i "åpne-boksen", slik jeg forslo etter at jeg hadde
gitt opp...

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Dan Michael O. Heggø

Dato : 02-11-02 18:54

Thorolv Valentinsen wrote:
> [...]
> ringetoner osv, og ikke minst, man kan prøve telefonen, samtidig som
> den viser instruksjonsboken. Bra, Siemens!!!

Det gikk an å skifte språk til engelsk i en av de små menyene øverst på
siden :)

--
mvh.
Dan Michael Heggø

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 02-11-02 19:46

"Dan Michael O. Heggø" <danm@NOSPAMstart.no> skrev i melding

> Det gikk an å skifte språk til engelsk i en av de små menyene øverst på
> siden :)

Takk for opplysningen! Da får jo en del flere folk glede av
C55-presentasjonen.

Mvh

Thorolv Valentinsen