Frispark i FIFA2003
Fra : Morten Sørensen

Dato : 31-10-02 20:22

Hvad er fidusen ved frispark i FIFA 2003, skal man have markøren til at være
i det lille grønne område?
Morten Sørensen

Fra : Emilio

Dato : 31-10-02 21:29

> Hvad er fidusen ved frispark i FIFA 2003, skal man have markøren til at
være
> i det lille grønne område?

Grusomt at spørge, når 95 % af os fodboldinteresserede med computer ikke har
FIFA 2003 endnu! GRRRR!!!

Mvh

Emil

Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-11-02 21:57

Hvorfor ikke hente demo'en, og få en lille forsmag ?
Der er allerede en del tools ude til demoen, der gør det muligt at ændre
kamera vinkel og øge spilletiden.

/ Borchers

Fra : Morten Sørensen

Dato : 02-11-02 12:52

Det er sgu' da demoen jeg snakker om, jeg har spillet den lige siden, den
kom ud. Men kan ikke rigtig få scoret nogle mål på frispark.

Fra : Dopedog

Dato : 01-11-02 10:21

> Hvad er fidusen ved frispark i FIFA 2003, skal man have markøren til at
> [...]

Ja det tror jeg ... har dog heller ikke helt fundet fidusen endnu!

-Ronnie

Fra : Emilio

Dato : 02-11-02 03:14

> være

Fik købt spillet idag, og læste i manuelen (som oven i købet er på dansk) at
det optimale er hvis du kan ramme det grønne område... Så læs manualen før
du stiller spørgsmål her, eller hvis du har en piratkopi så køb originalen
og læse manualen dertil...!

Mvh

Emil

Fra : Morten Sørensen

Dato : 02-11-02 15:07

Tillykke med det Nu har jeg endnu ikke erhvervet mig originalen og ej
heller en piratkopi, men jeg har indtil videre fornøjet mig med demoen. Så
tænk før du sviner folk til...

Morten Sørensen

Fra : James Olsen

Dato : 02-11-02 16:32

"Morten Sørensen" <ms@tune.dk> wrote in message
> Tillykke med det Nu har jeg endnu ikke erhvervet mig originalen og ej
> heller en piratkopi, men jeg har indtil videre fornøjet mig med demoen. Så
> tænk før du sviner folk til...

LOL.
Try not to cry!

Mvh
James.

Fra : Morten Sørensen

Dato : 02-11-02 19:21

LOL @|@

Fra : Morten Sørensen

Dato : 02-11-02 15:04

Har i øvrigt selv fundet ud af det i demoen, man kan skrue bolden ved at
holde shift nede og så rykke markøren på bolden med venstre og højre.

Fra : Morten Sørensen

Dato : 02-11-02 15:20

Det virker åbenbart ikke i demoen...øv øv.

Jeg må i hvert fald have fat i FIFA 2003, for det er egentlig meget godt.

Morten Sørensen

Fra : Emilio

Dato : 03-11-02 05:09

Morten Sørensen, jeg inddrømmer at jeg har kvajet mig. Vidste ikke at der
var en demo ude og stadigvæk kunne jeg nok have tænkt mig en ekstra gang om
før jeg kom med kommentarer. Men du skal FANME ikke lukke lort ind i min
e-mail kasse! Hold mudderkastningen her hvor det startede, så alle kan se
hvilke sobre mennesker vi (du) er!

Mvh

Emil

Fra : Morten Sørensen

Dato : 03-11-02 11:23

Til Emil: Godt du kan se, at du måske burde have talt til 10, inden du skrev
dit indlæg. Jeg undskylder naturligvis mange gange, at jeg kom til at sende
indlægget til din indbox. Der var jeg nok lidt for hurtig, og trykkede på
den forkerte knap i outlook

Mvh.
Morten Sørensen

Fra : Emilio

Dato : 03-11-02 13:59

> [...]
sende
> indlægget til din indbox. Der var jeg nok lidt for hurtig, og trykkede på

Helt iorden

Forsat god spillelyst med FIFA 2003!

Mvh

Emil

Fra : Vega

Dato : 03-11-02 21:43

Det kan jeg bekrafte at det skal man, fik den til at være i det grønne felt
på et frispark ca. 5 m. ude fra feltet og bankede den ind under overlæggeren
i hjørnet.

Mvh. Vega.