For sikker! Hvor er fejlen?
Fra : John

Dato : 31-10-02 19:43

Træls problem: Nedenstående Java Script, skal åbne indholdet i en ramme i et
nyt vindue. Det er korrekt (er testet på en anden maskine):

window.open(parent.frames[1].location)

Men min maskine nægter, at give mig adgang til denne sti, hvor scriptet skal
finde url'en:

"file://C:\Documents and Settings\John K Hansen\Lokale indstillinger\Johns
midlertidige Internet Filer\Temporary Internet
Files\Content.IE5\DK4Z5DCL\[1].htm"

Det pudsige er, at på min maskine, oprettes den sidste del af stien slet
ikke! : "\Content.IE5\DK4Z5DCL\[1].htm". Mine temporære filer ligger
således:

"file://C:\Documents and Settings\John K Hansen\Lokale indstillinger\Johns
midlertidige Internet Filer\Temporary Internet Files"

hvortil jeg naturligvis har alle rettigheder. Er det et sikkerhedsproblem
eller et IE problem?

Jeg kører XP Pro og NTFS

What dælen do I do???

(Indlægget er krydspostet til dk.edb.sikkerhed og dk.edb.system.ms-windows)
--
MVH
John K Hansen