Fjerne Indy komponenter ?
Fra : SpookiePower

Dato : 31-10-02 18:25

Jeg har lige hentet Indy 9.0 komponenterne og installeret dem i
Delphi 5.0 Men jeg har senere fundet ud af at det er Indy 8.0
komponenterne jeg skal bruge, så nu vil jeg gerne have afinstalleret
Indy 9.0 Jeg troede bare at jeg kunne fjerne dem gennem add/remove
i kontrol panelet, men det kan jeg ikke. Er der nogle som har en idee
til hvordan de ellers kan fjernes ?

Kim SpookiePower Jørgensen.

Fra : Thomas Due

Dato : 01-11-02 08:20

Du går jo bare ind i Delphi Component menu, vælger install packages. Så får
du en liste over de komponenter der er installeret. Her vælger du så Indy
pakken/pakkerne og trykker på Remove.
(Navne kan være ændret pga svigtende hukommelse.)
--
Thomas Due
Software Developer

Fra : SpookiePower

Dato : 01-11-02 20:25

Mange tak. Det virkede.

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 02-11-02 02:22

Fjern dem i Delphi's component opsætning.

Lars.

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/
Delphi brugergruppen DAPUG: http://dapug.dk/