Telefon kode spæret på Siemens S35I
Fra : Ukendt

Dato : 31-10-02 18:06

Hej gruppe.

Har nu fundet min gamle Siemens S35I frem igen. I sin tid kom jeg til at
spære Telefonkoden.
(Den er ej simlåst)

Jeg har nu et nyt nummer som jeg vil bruge, så derfor ringede jeg til
Siemens.
Jeg skulle faxe et papir, med et kontrol nummer, billede ID og tlfs IMEI
nummer.

De ringede så få timer efter.
Jeg fik en kode, men for mig ser det ud som en simlås kode, eller tager jeg
fejl?

Koden er;

*#0003*xxxxxxxx#

Jeg gør det uden simkort, og den skriver bare "Vent venligst" mens
timeglasset kører forbi.
Damen hos kundeservice sagde, at hvis koden ikke virkede skulle jeg sende
den til rep. på egen regning.

.....Som jeg ikke har lyst til..

Men hvad siger I eksperter? Er det en "oplås - telefonkode" eller "oplås -
simlåskode" ?

På forhånd mange tak
Mvh
Henrik

--
Det bedste sted på nettet at spille på:
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876

Fra : Per Sørensen

Dato : 31-10-02 18:11

Det hun har givet dig, er at du stiller den i nulstilling ang. låsekode, og
hvis det ikke virker tror jeg at den er simlåst og ikke låsekode:)

Men kig under unlockservices og se hvem der kan hjælpe dig:)

--
www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-02 18:17

--
"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> wrote in message
> [...]
> hvis det ikke virker tror jeg at den er simlåst og ikke låsekode:)
>
> Men kig under unlockservices og se hvem der kan hjælpe dig:)

Tak for svar, den skulle bare kører i en halv time så kom den. Lidt lang
tid, men det virker ;)

Mvh
Henrik

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 31-10-02 19:31

Hej
> [...]
>
> ....Som jeg ikke har lyst til..
>
> Men hvad siger I eksperter? Er det en "oplås - telefonkode" eller "oplås -

Det er en kode til at fjerne telefonkoden den til operatørlåsen hedder
*#0000*xxxxxxxx#
Der kan gå utroligt lang tid især hvis den har været spærret men bare sæt
den til laderen og så la' den stå til den skriver indsæt sim. Hver gang den
afbryders fordobles ventetiden!!!

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-02 19:33

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Der kan gå utroligt lang tid især hvis den har været spærret men bare sæt
> den til laderen og så la' den stå til den skriver indsæt sim. Hver gang

Ja det fandt jeg ud af :) En halv time. Men tak for svar, det virker da
heldigvis.

Mvh
Henrik

--
[...]
gave, plus 20% tilbage betaling, af den første satsning du laver.
Helt klart det bedste sted på nettet at spille!