døjer med rulleknappen
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-10-02 17:38

Hejsa

Jeg har lidt døj med min Logitech mus (optisk/trådløs) i nogle spil fungere
det fint med rulleknappen, men det er få tallet, og i andrer dur den slet
ikke, eller osse går den amok og bliver ved med at rulle når den først har
været aktiveret

den fungere fint i alm windows programmer

jeg bruger Logittechs egen software ver 9.42 DK

er der en som har et bud

Mvh Jesper

Fra : Leif Hansen

Dato : 31-10-02 17:46

Sidder den i USB porten ?

Leif

Fra : Vega

Dato : 31-10-02 21:49

Du skal bare hente denne registrerings fil, og installere den, så kører det.

http://makeashorterlink.com/?T22B12C42

Mvh. Vega.

Fra : DWM

Dato : 31-10-02 23:14

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bare hente denne registrerings fil, og installere den, så kører det.
>
> http://makeashorterlink.com/?T22B12C42

Problemet vil stadig være der efter indstallering.
Grunden til at musen opfører sig sådan er at den sidder i PS/2 porten.

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 01-11-02 16:07

Det løste da problemet hos mig.

Mvh. Vega.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-10-02 21:46

> Sidder den i USB porten ?

nej, i PS2 porten, men der er et adapter stik mellem mus og porten

Mvh Jesper

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 31-10-02 21:43

Jesper Pedersen wrote:
> [...]
> når den først har været aktiveret
>
> den fungere fint i alm windows programmer
>
> jeg bruger Logittechs egen software ver 9.42 DK

Jeg havde også problemer med min Logitech Mouseman Wheel-mus, indtil jeg
afinstallerede Logitechs driver og brugte default-driveren. Siden har det
fungeret upåklageligt. Jeg kan ikke bruge side-knappen, men det har jeg lært
at leve med.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-11-02 16:22

Jacob Skaaning wrote:
> [...]
> driveren. Siden har det fungeret upåklageligt. Jeg kan ikke bruge
> side-knappen, men det har jeg lært at leve med.

Nøjagtig min erfaring også - og også min brors...
- Cordless MouseMan Wheel begge 2...

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Per Egil Undersåker

Dato : 31-10-02 23:37

"Jesper Pedersen" <duval@FJERNDETTEgrov.dk> wrote in message
> [...]
> været aktiveret
>
> den fungere fint i alm windows programmer
>
> jeg bruger Logittechs egen software ver 9.42 DK

Jeg bruker vanlige Windows-drivere, og hos meg funker musen helt perfekt.

Pirill Hoinnsåker
- It's been a while since I was born - that does not make me OLD

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 01-11-02 16:20

> [...]
> været aktiveret
>
> den fungere fint i alm windows programmer
>
> jeg bruger Logittechs egen software ver 9.42 DK

Slettede alt hvad der havde med Logitech at gøre og bruge nu kun Windows
egne drivere

og det fungere fint på både PS2 og USB porten

Mvh Jesper