Skærmkort...
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 27-02-01 23:43

Er et ATI 3D Charger 4MB skærmkort brugbart på Mac? (Os 9)
(Skal bruges til nummer 2 skærm, og koster kun 265,- fra nyt (PCI))

Mvh
Gunnar

Fra : Jan Jonasen

Dato : 28-02-01 21:34

Gunnar Kristiansen <gunnar.kristiansen@image.dk> wrote:

> Er et ATI 3D Charger 4MB skærmkort brugbart på Mac? (Os 9)
> (Skal bruges til nummer 2 skærm, og koster kun 265,- fra nyt (PCI))

Se evt. på ATIs hjemmeside om der er drivere. For alle grafikkort
gælder: Vær opmærksom på om det er Open Firmware baseret, samt om det
findes i en speciel macudgave, eller kan flashes til at være macvenlig.
Dit kort der kunne jeg forestille mig, at du har set hos en PC pusher,
hvorfor det er usandsynligt, at det virker til mac.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Ethernet (n): Something used to capture the Etherfish.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-02-01 23:36

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> [...]
> Dit kort der kunne jeg forestille mig, at du har set hos en PC pusher,
> hvorfor det er usandsynligt, at det virker til mac.

Hvis Gunnar har en beige G3 og grafikchippen på PCI kortet er 100%
identisk med den der sidder på mac'ens bundkort (enten Rage II+ eller
Rage Pro) _kan_ det virke idet OF fra mac'nes bundkort kan loades. Jeg
giver ingen garanti, men det _kan_ bringes til at virke...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!