Efterlysning !
Fra : gc

Dato : 31-10-02 15:21

Jeg leder efter et klassisk ping pong spil hvor man, med en "pind" nederst
skyder en bold op
på nogle blokke der giver forskellige effekter/poing og forsvinder.
Er der nogen der ved hvor man evt. kan downloade et sådan spil.

mvh
gc

Fra : KE

Dato : 31-10-02 15:29

"gc" <mogens@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> på nogle blokke der giver forskellige effekter/poing og forsvinder.
> Er der nogen der ved hvor man evt. kan downloade et sådan spil.

Hejsa

Prøv evt. www.thehawk.dk

Der er masser af abandonware

Mvh
KE

Fra : Darth_Vader

Dato : 31-10-02 16:14

prøv evt at søge på navnet DX-BALL via goggle - det er også en slags
ping-pong men temmelig flot og sjovt
mvh
henrik

Fra : Julli

Dato : 31-10-02 16:08

Spillet du skal lede efter er Arkanoid. :)

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-10-02 17:06

gc wrote:
> [...]
> på nogle blokke der giver forskellige effekter/poing og forsvinder.
> Er der nogen der ved hvor man evt. kan downloade et sådan spil.

Det hedder Arkanoid: http://www.klov.com/A/Arkanoid.html
Du kan spille det i MAME: http://www.classicgaming.com/mame32qa/
I WinUAE: http://www.winuae.net/
Eller f.eks i CCS64: http://www.computerbrains.com/ccs64/
Endda online, i Norbert Kehrer's suveræne Java arcade emulator:
http://web.utanet.at/nkehrer/JArkanoid.html

-Sune

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-10-02 17:10

Sune Salminen wrote:

Snip

Det hører med til historien, at 10 år tidligere udkom det originale
"Breakout" spil i spillehallerne. Det var programmeret og designet hos
Atari, af Steve Wozniak og Steven Jobs, som senere startede Apple computer.

-Sune

Fra : SoftMan Brian

Dato : 31-10-02 22:45

"Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> wrote in message
> Det hedder Arkanoid: http://www.klov.com/A/Arkanoid.html
> Du kan spille det i MAME: http://www.classicgaming.com/mame32qa/

eller PC: news:dk.binaer
var hurtigere at finde på min hdd end på i-net

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-11-02 06:15

SoftMan Brian wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@yournigerianspamcrap.doktor.dk> wrote in
> message news:aprk78$mok$1@news.cybercity.dk...
>
> eller PC: news:dk.binaer
> var hurtigere at finde på min hdd end på i-net

Hvadfornoget?!

-Sun Dee Kid