Udskrivning af PictureBox [VB6]
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 31-10-02 14:17

Folks,

Hvordan udskriver jeg en PictureBox med indhold af Labels og Shapes.

Der er ikke printet eller tegnet noget i PictureBoxen, og der er ikke
indlæst et billede - den fungerer altså kun som container. Jeg vil ikke
bruge PrintForm, dels fordi der er noget irrelevent på formen, dels fordi
den låser min (netværks)printer.. (!)

- jeg har prøvet med BitBlt til printeren, men der kommer intet ud
- jeg har prøvet med Printer.PaintPicture med Picture1.Picture, men kan man
ikke, når der ikke er et billede
- jeg har prøvet med Printer.PrintPicture med Picture1.Image, hvilket
resulterer i en blank side
- jeg har prøvet med AutoRedraw både True og False.

Hvad mangler jeg at prøve?

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk
Dagens jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp