Fuglesang på CD.
Fra : K.B.Larsen

Dato : 31-10-02 13:36

Jeg har mistet forbindelsen til Harry Lund . Mine mail kommer retur .
Han har købt en bog med 3 CDèr skrevet af Benny Génsbøl .
Da Herry ikke kan , Hvor kan jeg læse en anmeldelse af dem .
Er de brugbare . Hvad er der på .
Jeg søger fugles kald og varsels skrig .
Jeg kan hører , men ikke se dem .
Med hilsen Kurt Larsen .

Fra : Stig Linander

Dato : 01-11-02 15:45

Thu, 31 Oct 2002 13:36:12 +0100, skrev K.B.Larsen bl.a. ...

> Jeg har mistet forbindelsen til Harry Lund

Jeg kan ikke hjælpe med forbindelsen til Harry Lund og jeg kender
heller ikke en anmeldelse af Benny Génsbøl's "Fuglestemmerne omkring
os" - for jeg gætter på at det er dén bog du hentyder til.

> Er de brugbare

Ja da.

> Hvad er der på

Stemmer af ca. 200 danske fuglearter.

> Jeg søger fugles kald og varsels skrig

Det kniber lidt med dét, f.eks. mangler kald af Gærdesmutte og
Rødhals - to arter der ligner hinanden meget på kaldet.

Mange hilsner,

Stig.
--
Stig Linander | Farum - Denmark | http://www.linander.dk/stig/
The Ophiuchan | 55d49'N 12d21'E | mail: "Who am I?" on Home Page

Fra : Harry Lund

Dato : 16-11-02 11:00

Goddag igen,
ny adresse ( hcl@stofanet.dk) er årsagen.
Jo bogen med cd er god nok når man ikke er expert som jeg ikke er.
Der findes en tilhørende bog med billeder.
Ring 75518084 når du får tid.
Venlig hilsen
harry Lund