Til Per K Nielsen
Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 27-02-01 23:23

Tak for opskriften på kokosmuffins. Jeg har lige bagt dem. Godt jeg tog
dobbelt portion! De smager bare!
Mums....
Mvh Margit

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 28-02-01 04:14

"Margit & Sv. Aa. Jensen" <saaj@esenet.dk> skrev i meddelandet:
> Tak for opskriften på kokosmuffins. Jeg har lige bagt dem. Godt jeg
> tog dobbelt portion! De smager bare!
> Mums....
> Mvh Margit

Så send mig da' lige et par stykker

OBS! I dag onsdag, sidste dag for fødevare-messen: "International Food
Fair of Scandinavia mv." i Bella Center. (kom og se chokolademodellering
af 3-4 konditorer mell. 11-16 i Center Hallen).
--
Mvh.
Peter W. Bosse

LET'S KLAPPE HANDS WITH JESUS TONIGHT:
Danskere strømmer til Pinsekirken i København for at opleve mirakler.
Den nigerianske præst Charles Ndifon er i byen med gode nyheder: Hvis
du tror på Jesus, fjerner han svulsterne, sukkersygen, lammelserne,
astmaen og rygsmerterne. Tvivlerne må leve med smerten. Hal'leluja!

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 28-02-01 18:29

Du sku selv prøve. De er nemme! Pigerne på arbejdet ska også ha opskriften.

Fra : Peter Westh

Dato : 01-03-01 19:42

"Peter W. Bosse" <peterw.bosse@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Den nigerianske præst Charles Ndifon er i byen med gode nyheder: Hvis
> du tror på Jesus, fjerner han svulsterne, sukkersygen, lammelserne,
> astmaen og rygsmerterne. Tvivlerne må leve med smerten. Hal'leluja!

Hvad, kan han ikke uddrive fedt også?

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-03-01 08:41

Eller måske uddrive Anne Larsen

mvh Peter

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 28-02-01 10:12

On Tue, 27 Feb 2001 23:22:58 +0100, "Margit & Sv. Aa. Jensen"
<saaj@esenet.dk> wrote:

>Tak for opskriften på kokosmuffins

Det var så lidt. Jeg er glad for de faldt i din smag.

Fra : connie-toft

Dato : 28-02-01 22:04

Hov kan vi lige få den opskrift. Det kan godt være den er her et sted, men
kan ikke lige nu finde den. Det lyder som et hit!!!
Hilsen Connie som er lidt kagetosset!!
<97h95m$gi5$1@news.inet.tele.dk>...

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 28-02-01 22:13

Se 25/2-01.
Mvh. Margit

connie-toft <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97jot5$ken$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Svend Andersen

Dato : 02-03-01 09:27

jensen@get2net.dk,Ny-Internet writes:
>Eller måske uddrive Anne Larsen

Jeg tror hun er færdig med DR TV - jeg får tilsendt opskrifterne, og denne
gang stod der i følgebrevet at det var den sidste.

hilsen Svend

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 03-03-01 08:12

"Svend Andersen" <svend@enterpol.dk> skrev i meddelandet:

> Jeg tror hun er færdig med DR TV - jeg får tilsendt opskrifterne, og
> denne gang stod der i følgebrevet at det var den sidste.
> hilsen Svend

Må jeg udtrykke min uforbeholdne glæde - hvis dette er sandt.

Næh - og så lad os hellere få Nanna Simonsen tilbage igen, det ved man
hvad er, - en ordentlig omgang Kartoffel-linse Suppe med hjemmelavede
Pølser eller en gang Forloren Hare osv. - hun kan ihvertfald lave rigtig
mande-mad

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Anne Larsen; 'Louise nu er det vist nok din tur', vis lige TV-seerne
hvordan du tilbereder tilbehøret og den grønne salat der skal i
slanke-burgeren, du står med.
Hvor svært kan det være, - Halleluja!