Pop om reklame,Hvor kan jeg finde en progr~
Fra : Orla Jensen

Dato : 31-10-02 10:46

Jeg så for en stykke tid siden at der var en program man kunne
downloade, for at fjerne de uønsket pop op reklame og også skule
stoppe de reklamer der kommer når man har været inde på hjemme-sider.
Mener at den hedder nået i retning af ad-vare, skulle der være nogle
der kan svare på min spørgsmål.
M.v.h. O.Jensen.

Fra : Henrik Daae

Dato : 31-10-02 11:09

"Orla Jensen" <orlav@privat.dk> wrote in message
> [...]
> stoppe de reklamer der kommer når man har været inde på hjemme-sider.
> Mener at den hedder nået i retning af ad-vare, skulle der være nogle

Hej Orla,

Du tænker på Ad-aware til Windows, du kan hente det på

http://www.lavasoftusa.com/

Jeg mener dog ikke at den er i stand til at stoppe Pop-ups på hjemmesider.

Mvh. Henrik Daae

Fra : Tweaki

Dato : 31-10-02 14:16

Orla Jensen wrote:
> [...]
> stoppe de reklamer der kommer når man har været inde på hjemme-sider.
> Mener at den hedder nået i retning af ad-vare, skulle der være nogle

Du kan med success bruge en program som PopUp killer eller Smasher, som jeg
bruger med flere funktioner com "cookie shredder" og "squash web bugs"....
www.popupstop.com den er meget effektiv.
--

Tweaki

ICQ 1002873