Kære gruppe!
Fra : larsen

Dato : 31-10-02 08:17

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:3dbfcf5e$0$34803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> hvem er han ??

Jeg går ud fra at du overså mit EOD!

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Kære Gruppe,

Jeg er pludslig blevet frifundet for at sende chikane-mail til Andreas
Falck, en sag som jeg aldrig har hørt omtalt før. Jeg har spurgt AF om
hvordan sådanne rygter er opstået, men har ikke kunne få andet besked end
"EOD" fra AF.

Jeg mener det kun vil være en naturlig ting at Jeg som hovedpersonen i en
sådan mistanke får klarhed over hvem der startede beskyldningerne. Og i den
forbindelse kommer Andreas Falck også selv under mistanke for at have
startet haløjet.

IMHO thes matter soks of pure farmyard manure, or in simple english "
bullshit ",

Erik L

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-10-02 14:57

> [...]

> startet haløjet.
>
> IMHO thes matter soks of pure farmyard manure, or in simple english "

Det er da fantastisk?

Jeg har forklaret det een gang før, men du lytter vist ikke: Andreas
modtager i forbindelse med en heftig diskussion med dig noget chikanerende
e-mail.

To plus to er som bekendt fire, og således falder mistanken - i hvert fald
fra min side, men muligvis også fra andres side - naturligt på dig.

Men det er så åbenbart ikke dig, der står bag, og Andreas "frikender" dig,
således at vi andre ikke skal drage den fejlagtige diskussion at du skulle
stå bag.

Skal vi SÅ stoppe denne åndssvage diskussion?

Anders Peter Johnsen

Fra : erik l

Dato : 02-11-02 13:52

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har forklaret det een gang før, men du lytter vist ikke: Andreas
> modtager i forbindelse med en heftig diskussion med dig noget chikanerende

Har du set dem, for jeg har ikke

erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-11-02 14:12

"erik l" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Har du set dem, for jeg har ikke

De der har sendt dem har fået en kopi retur indeholdende min klage til
deres udbyder over den udførte chikane.

Erik Larsen, jeg beder dig ydmygt om tilgivelse for at jeg har gjort
den store synd det er at stoppe falske beskyldninger mod dig og onde
rygter om dig, - håber du kan tilgive mig at jeg har renset dig for
denne falske mistanke mod dig.

Og da du tilsyneladende har taget det så ilde op at blive renset for
falske anklager, skal jeg love dig at dette aldrig mere vil ske

Med oprigtig angerfuld hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093

Fra : Erik Larsen

Dato : 02-11-02 18:00

Hej Georg-

Jeg har stoppet med ar diskutere kristendom, men vil meget gerne have oplyst
hvad jeg er årsag til at have ødelagt i Jørgens liv

Det er vel ikke andet end rimeligt, også for at kunne sige undskyld til
Jørgen

MVH

Erik

men som alle andre opfordre jeg dig til at skrive på dk.livssyn.kristendom
hvis du ønsker at have kontakt med mig om hvad der foregår i gruppen, det
vil være rimeligt for de andre læsere.