Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Et par GeForce 3 TI 200 spørgsmål
Fra : ArJo

Dato : 31-10-02 06:54

Hej Gruppe

Vil peppe min gamle pc'er op med et "nyt" grafikkort. Har besluttet mig
for et med GeForce 3 TI 200 chipset, men hvilket et kan bedst
anfales???...der er sgu så mange mærker at vælge imellem.
Det skal ikke bruges til OC. Det skal bare ikke larme og så skal det være
stabilt(ingen blå skærme, at det "fryser" m.m)

Ifølge EDB Priser kan Palit Microsystems Daytona GeForce3 TI200 TV-Out
med 128MB ram fås til billigere penge end et med 64. Hvordan hænger det
sammen??? Hvad jeg kan se, så er de identisk bortset fra ram-mængde

Mvh & Pft
ArJo

Fra : sls[2770]

Dato : 03-11-02 10:32

> Ifølge EDB Priser kan Palit Microsystems Daytona GeForce3 TI200 TV-Out
> med 128MB ram fås til billigere penge end et med 64. Hvordan hænger det
> sammen??? Hvad jeg kan se, så er de identisk bortset fra ram-mængde

Har ikke lige set på de kort, men 64 MB versionerne plejer at have hurtigere
og dyrere ram monteret.
Men hvorfor ikke købe et GF4 TI4200 fra palit i stedet, det er kun ca. 250,-
kr. dyrere, og der skulle Tv-out også være bedre end på deres GF3.

Mvh sls