Farve i Outlook XP
Fra : Car

Dato : 31-10-02 03:00

Baggrundsfarven i "Outlook i dag" er hvid.
Dagens kalenderoplysninger skrives med lys grå! De næste par dages
oplysninger skrives med mørkere farve og er ok.
Det er ikke til at læse og jeg har ikke kunnet finde en måde at ændre
skriftfarve eller baggrundsfarve på.
Er der nogen kloge hoveder hér, som kan hjælpe.

Fra : Søren Jensen

Dato : 03-11-02 13:06

"Car" <Car@surfpost#away#.dk> wrote in message
> [...]
> skriftfarve eller baggrundsfarve på.
> Er der nogen kloge hoveder hér, som kan hjælpe.

Prøv at gå ind under "Outlook i dag". Herunder er der en knap der hedder
"Tilpas Outlook i dag".

Her kan man sætte Layout til forskellige foruddefinerede varianter - det kan
være at der er en variant der er lidt mere letlæselig end den nuværende...

Søren

Fra : Car

Dato : 03-11-02 20:46

"Søren Jensen" <kongen@nospamkongen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> være at der er en variant der er lidt mere letlæselig end den nuværende...

Tak, det hjalp en smule. Den grå blev lidt mørkere, da jeg valgte
"Vinter"-layoutet. Jeg haved helt svedt ud, at der var layout-muligheder i
"Tilpas Outlook i dag".
Men jeg er stadig ikke helt tilfreds med at man kun kan vælge mellem 5
forskellige. Det burde være muligt at ændre på standard layoutene eller lave
sine egne nye - så hvis nogen har en god ide, så sig endelig til.
Mvh
Car

Fra : pre

Dato : 04-11-02 10:35

Outlook i dag er stadig baseret på en HTML skabelon. Du kan bygge dine
egne sider (Digital Dashboards) til at vise en tilpasset blanding.
Se detaljer her:
http://www.microsoft.com/business/DigitalDashboard/

© pre 2002

Fra : iLotG_

Dato : 04-11-02 19:56

Føj...hvor lyder det svært. Jeg tror jeg nøjes med de få indbyggede layouts

"Vinter" er læsbar.