Aktivere "Vis statistik for læsbarhed" i W~
Fra : Georg@Severinsen.dk

Dato : 31-10-02 02:27

Jeg vil gerne aktivere "Vis statistik for læsbarhed" i Word 2000 men
felterne er nedtonet. Hvordan fjerner jeg det og får funktionen til at
virke?

Mvh

Georg

Fra : pre

Dato : 31-10-02 11:26

Funktioner/Indstillinger- Stave fanen. Aktiver Vis statistik.

....--

mvh
© pre 2002

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 31-10-02 13:41

pre <skriv.til@gruppen.dk> wrote:

> Funktioner/Indstillinger- Stave fanen. Aktiver Vis statistik.

Men Georg skriver jo netop, at felterne er grå. Formentlig fordi
læsbarhedsstatistikken, så vidt jeg ved, hører til grammatikkontrollen, ikke
til stavekontrollen. Og den danske grammatikkontrol (og dermed
læsbarhedsstatistikken for dansk) er først blevet en del af Word fra og med
Office XP/Word 2002.

Jacob

Fra : pre

Dato : 31-10-02 19:46

Åh ja. Jeg er netop mest vant til Engelske tekster.

© pre 2002

Fra : Georg

Dato : 01-11-02 00:13

"Jacob Twisttmann Jørgensen" <jacoben@luukku.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til stavekontrollen. Og den danske grammatikkontrol (og dermed
> læsbarhedsstatistikken for dansk) er først blevet en del af Word fra og

Tak for forsøget Pre
Hvis Jacob har ret, hvordan får jeg så låst op for funktionen?

Georg

Fra : pre

Dato : 01-11-02 12:36

Med Word2000 er der intet at gøre. (Jeg har forsøgt at narre Word på
forskellig vis). Den går ikke. Altså en opgradering.

© pre 2002