Anmeldelse af Aprilia RS125
Fra : Michael Kristensen

Dato : 30-10-02 23:30

Rendte ind i en anmeldelse af RS125eren. Bemærk specielt den meget nøjagtige
0-100 km/t tid

>Aprilia RS125
>Ja, Hvad skal jeg sige?
>Glem ALT OM Scootere..... Den er for Vild!
>Med sine små 34Hk på baghjulet, er det en masikne der VIRKELIG kan "lette
fra land"!
>Vrid håndtaget, skift gear 6 gange, og du køre 160km/t ca. Uden at du
mærker noget synderligt, udover RÅ motor lyd!..
>Ja.... Rå, og rå?...... Det et jo en 2takter, så den skal deleme have noget
gas før den flytter sig! Men så gør den også det >med Bravur.

Fra : Hekto

Dato : 30-10-02 23:44

In article <appmh3$10h$1@sunsite.dk>, mbk112@hotmail.com says...
> Rendte ind i en anmeldelse af RS125eren. Bemærk specielt den meget nøjagtige
> 0-100 km/t tid

Nå, ja! Tidsfornemmelsen er vist midlertidigt ude af kraft, grundet
begejstring!? *LOL*
--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Gundersen

Dato : 31-10-02 23:11

Hejsa

> Nå, ja! Tidsfornemmelsen er vist midlertidigt ude af kraft, grundet
> begejstring!? *LOL*

Heeey.... Lad da være med at sige noget om min anmeldelse!

Den var jo lavet lige den gang jeg købte min RS125, som 17årig, og
aldrig havde kørt på mc før! Den gang var jeg jo ung og uerfaren! Ung er
jeg da nok stadig, men ik helt uerfaren. :) Gad vide hvordan min
anmeldelse ville have været efter den første tur på en Kawa ZX-6R ??
Den var jo super vild i forhold til mine tunede scootere! ;)
Jo, det var nok begrejstringen der gjorde det.

Jeg læste det faktisk på min side her den anden dag, og tænkte på om jeg
var rigtig rask den dag jeg skrev det.

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit Tja.. et par sek. kan det sQ ik på!

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-10-02 23:40

Gundersen wrote:

> Hejsa

> Heeey.... Lad da være med at sige noget om min anmeldelse!

*fnis*....*FNIS* *HAHAHAHAHUHIIIIHIHIHIHIHOOOOHOHOHOHOOho *host*
.....HAHAHAHAHAAHAAAHIHIHOHOOO..
*GRILL*GRLL*GRILL*.....

Sorry, måtte bare ud med det Men jeg havde det dog lidt på samme måde
da jeg prøvede min storebrors KX500'er da jeg også var 17... og da jeg
prøvede en Mille året efter

Det er sgu iorden
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Rune Larsen

Dato : 02-11-02 13:17

Jes Vestervang wrote:

> Sorry, måtte bare ud med det Men jeg havde det dog lidt på samme måde
> da jeg prøvede min storebrors KX500'er da jeg også var 17... og da jeg

Årh, sådan en KX500 er da ikke helt uden evner hvad angår acceleration!
Et par fælge fra en R1'er eller tilsvarende og så nogen slicks på, så har
man da en lækker knallert.... Og den siger _fedt_

/Rune

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-11-02 13:37

Rune Larsen wrote:

> Årh, sådan en KX500 er da ikke helt uden evner hvad angår acceleration!
> Et par fælge fra en R1'er eller tilsvarende og så nogen slicks på, så har
> man da en lækker knallert....

Jeps, efter sigende skulle der køre en rundt med plader på et sted i
landet. Sådan en må sgu være ond

> Og den siger _fedt_

Den larmer altså bare... endda ganske forfærdeligt! Men ok, hvis man er
religiøs to-taktsfanatiker, så kan man da måske godt overbevise sig om at
den lyder fedt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Mads Lund

Dato : 04-11-02 10:38

> Jeps, efter sigende skulle der køre en rundt med plader på et sted i
> landet. Sådan en må sgu være ond

Den har lige været til salg i dba.

Mads Lund
KX500 i garagen

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-11-02 16:49

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse

> Den har lige været til salg i dba.

Den er stadig til salg i DBA.

Jeg har aldrig kørt på en ny KX500, faktisk kun på Mads Lund's, men jeg har
ladet mig fortælle at den umodificeret er meget voldsom, og derfor kan man
nok forvente stor udnderholdningsværdi fra en indregistreret KX500 !
Mange har dog modificeret udstødningsporten (har jeg ladet mig fortælle) for
at ændre momentkurven til noget mere administrerbart. Så kan dens
motorkarakteristik komme til at minde meget om en 600cc 1-cyl. 4-takt, og
det er egentlig ret nemt at køre med - og stadig meget underholdende.

Den der var til salg, har været til salg læææænge (over 1 år), så mon ikke
prisen kan forhandles lidt? Kunne man få den for måske 35K, så tror jeg den
kunne være et godt køb for en der vil det hele - motard, enduro, cross,
off-road, lege med 1000cc sportscykler og den slags.

Rittig
(Som kører indregistreret 380cc KTM med lige så meget power)

Fra : RpR

Dato : 04-11-02 18:14

> Den er stadig til salg i DBA.

En søgning på "kx 500" gav ellers intet resultat. Ville ellers gerne se en
ombygget til SM =)

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : RpR

Dato : 04-11-02 18:24

> En søgning på "kx 500" gav ellers intet resultat. Ville ellers gerne se en
> ombygget til SM =)

Skidt pyt, fandt selv et:
http://www.bikepics.com/pics/kaw-kx500-91-bikepics-04481.jpg

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-11-02 18:51

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> En søgning på "kx 500" gav ellers intet resultat. Ville ellers gerne se en
> ombygget til SM =)

Så kig på www.enduro.dk, der er den sikkert også.
Den er ikke i hver uge, men den har været i DBA jævnligt over det sidste års
tid. Men den kan selvfølgelig være blevet solgt i sidste uge.

Rittig

Fra : RpR

Dato : 04-11-02 21:42

> [...]
års
> tid. Men den kan selvfølgelig være blevet solgt i sidste uge.

Yes yes:

Kawasaki KX500 Enduro (eneste indreg. i DK),
'00, kørt 1 sæson, flot/velh., mange nye dele.

KR 39.000

En årg. 2000 og den har allerede mange nye dele

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-11-02 21:56

> [...]
> '00, kørt 1 sæson, flot/velh., mange nye dele.
>
> KR 39.000
>
> En årg. 2000 og den har allerede mange nye dele

Uden lige at vide hvad jeg taler om, så tror jeg den er INDREGISTRERET i
2000, men at cyklen er ældre - men det afslører stelnummeret. Jeg mener at
have hørt at den er fra midt-90'erne.
Hvis den rent faktisk viser sig at være en '00 så KØB, for helvede! Så er
39K nemlig en spotpris! En ny motocross koster ca. 50K, så bliver prisen med
afgift ca. 140k, så under 40K for en 3 år gammel cykel... Det lyder godtnok
billigt i mine ører.

Rittig

Fra : RpR

Dato : 04-11-02 22:18

> Hvis den rent faktisk viser sig at være en '00 så KØB, for helvede!

Naah, det er dig der er MX interesseret, ikke mig =)
Har min (indtil videre) trofaste RS'er (som nok skal have skiftet krumtap
engang i vinter)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-11-02 23:42

RpR wrote:

> Naah, det er dig der er MX interesseret, ikke mig =)
> Har min (indtil videre) trofaste RS'er (som nok skal have skiftet krumtap
> engang i vinter)

Du er sindssyg knægt!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : RpR

Dato : 05-11-02 01:35

> Du er sindssyg knægt!

Har aldrig gjort krav på at være normal =)
Hvad mener du er så tosset da?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-11-02 19:46

RpR wrote:

> Har aldrig gjort krav på at være normal =)

Nej, men bare fordi man er unormal behøver man jo ikke at være sindssyg!

> Hvad mener du er så tosset da?

At du foretrækker din knallert frem for en KX500 supermotard. Der må ligge
noget religiøs fanatisme bag!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : RpR

Dato : 05-11-02 20:19

> At du foretrækker din knallert frem for en KX500 supermotard. Der må ligge
> noget religiøs fanatisme bag!

Foretrækker at forblive kørende uden at skulle skyde flere penge i
knallerten fremfor at skyde 35k efter en MC
Ihvertfald indtil jeg tjener lidt bedre penge, så kommer der en MC på
bordet. Men knallerten... Altid mindst én skal der da holde i garagen

Fra : Benz...

Dato : 01-11-02 10:21

Efter en uge på en rs125 kedede jeg mig af pommeren til.. Sløve BIP..!!!
Og den ligner jo næsten en scooter... Fik jeg bekraftet flere gange...

(Den første MC jeg kørte på var en tordenkat!!)
Se der har en cykel som kan bevæge sig en lille smule... 3,5 sec hvis du
skulle være i tvivl! :o}

Mvh benz....

Fra : Ole Sørensen

Dato : 31-10-02 09:56

*LOL* -Det må da siges at være en ok accelration - Måske jeg skulle
sælge R6´eren & købe en RS125...inden jeg en dag får baghjul af selvsamme
))

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02

Fra : Benz...

Dato : 01-11-02 11:49

"Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk> wrote in message

> *LOL* -Det må da siges at være en ok accelration - Måske jeg skulle
> sælge R6´eren & købe en RS125...inden jeg en dag får baghjul af selvsamme
> [...]

Jep god ide skal nok finde en som du kan bytte lige over med!!

(Så skal du heller ikke ud og købe nyt bagdæk hele tiden!)
:o]

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-10-02 19:54

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra land"!
> mærker noget synderligt, udover RÅ motor lyd!..
> gas før den flytter sig! Men så gør den også det >med Bravur.

LOL!
Dejlig saglig og konkret anmeldelse!

Rittig