Ingen lyd i Sims............
Fra : mig

Dato : 30-10-02 21:49

Hej derude.
Jeg har installeret Sims HouseParty uden problemer, men da jeg så
installerede HotDate..........tja, så forsvandt lyden!!!!
Jeg har så prøvet at installer det samme på en anden computter, men der
forsvandt lyden også.
Hvad pokker gør jeg forkert?
Er der nogen der har haft samme problem eller ved hvordan jeg skal gøre?
Det er jo temmelig kedeligt at spille i stilhed!
Jeg håber ikke i synes mit spørgsmål er latterligt.

May-britt

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 31-10-02 13:35

"mig" <mzj@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er jo temmelig kedeligt at spille i stilhed!
> Jeg håber ikke i synes mit spørgsmål er latterligt.

Fandt dette link efter 2 sekunders søgning på google,
http://moonsims.asi.org/liu/ngqa/#4.7
prøv selv næste gang.

Lars Helmer Andersen

Fra : mig

Dato : 31-10-02 15:17

"Lars Helmer Andersen" <lha@GoAwayofficeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> "mig" <mzj@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt dette link efter 2 sekunders søgning på google,
> http://moonsims.asi.org/liu/ngqa/#4.7
> prøv selv næste gang.
>
> Lars Helmer Andersen

Hmm....jeg har prøvet dit link, men det virker ikke. Siden kan ikke vises.

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 31-10-02 16:21

Ked af at linket ikke virkede.

Prøv at søg på google med følgende ord, direkte på grupper "sims hot data no
sound", der var flere der skrev løsninger på lignende problemer.

Hvis du ikke kan forstå engelsk og ikke har fået noget hjælp kigger jeg
forbi imorgen, med et par løsninger.

Lars Helmer Andersen

Fra : mig

Dato : 01-11-02 09:26

Nu har jeg prøvet alt hvad jeg tror jeg kunne, men lige meget hvilket jeg
henter ned og kopier over virker det ikke............for pokker det er
træls.
Jeg er dig taknemlig for din tålmodighed.
May-britt

Fra : mig

Dato : 02-11-02 10:57

Jeg har stadig ikke fundet ud af noget som helst med lyden.
May-britt