Software til SCSI Drive Array
Fra : Peter Ravn

Dato : 30-10-02 21:39

Jeg er kommet i besiddelse af en Compaq SystemPro/XL Server og deri sidder
en Drive Array Controller som jeg mangler noget configurationssoftware til.
Mon der er nogen her der kan hjælpe, det er en controller med Compaq nummer:
41084.
Evt . et link til hvor configurations værktøjet kan downloades ville også
være dejligt, da jeg forgæves har søgt på compaqs sider men ikke fundet
noget.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Brian Albertsen

Dato : 30-10-02 23:46

On Wed, 30 Oct 2002 21:39:15 +0100, "Peter Ravn"
<(5500)pmr@roadrunner.dk> wrote in
<3dc04355$0$23897$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
>Evt . et link til hvor configurations værktøjet kan downloades ville også
>være dejligt, da jeg forgæves har søgt på compaqs sider men ikke fundet

http://www.compaq.com/support/files/server/us/locate/7_1143.html

Du er klar over at det i dagens standard og også for 5 år siden er
noget gammelst sløvt hardware.

Fra : Peter Ravn

Dato : 31-10-02 00:00

Dette link har jeg selv været inde på, men det er til at configurere den med
efter installation af operativsystem. Det jeg efterlyser er et program der
kan køre sammen med System Configuration Utility, da det er meningen at der
skal køres raid på som router.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn