Andet multimedie
bentjuul 3670
Fotografi til tegning
Fra : Ziggy Stardust

Dato : 30-10-02 21:20

Hej,

Er der nogen der kender et program, en 'plug-in' til Photoshop eller
lignende, der er i stand til at konvertere et fotografi til noget, der
kunne minde om en tegning eller et stykke 'ikke-foto-realistisk' grafik?

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-10-02 21:57

"Ziggy Stardust" skrev:
> [...]
> konvertere et fotografi til noget, der kunne minde
> om en tegning eller et stykke 'ikke-foto-realistisk'

Sidst det emne var oppe, lavede jeg en hurtig test i Paint Shop Pro
(www.jasc.com) hvor jeg brugte et motiv af vores dengang lille killing.

Prøv at se om det tilfældigvis var sådan noget du havde i tankerne,
proceduren ligger på http://www.et-soft.dk/demo

Mvh, Lars

Fra : hcma

Dato : 31-10-02 00:43

"Ziggy Stardust" <aladin.sane@NOSPAM.mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignende, der er i stand til at konvertere et fotografi til noget, der
> kunne minde om en tegning eller et stykke 'ikke-foto-realistisk' grafik?

Brug et af de indbyggede Photoshop-filtre.
HC

Fra : Madsen

Dato : 31-10-02 01:14

Ziggy Stardust skrev:

> Er der nogen der kender et program, en 'plug-in' til Photoshop
> eller lignende, der er i stand til at konvertere et fotografi til
> noget, der kunne minde om en tegning eller et stykke
> 'ikke-foto-realistisk' grafik?

Prøv et kig på filtrene i Filter > Artistic og Brush Strokes-menuen
i Photoshop.

Madsen.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-02 11:10