Fedest T68i
Fra : Nemizis

Dato : 30-10-02 20:47

Hvordan gør man en 2uger gammel T68i endnu federe end den er..

http://www.kandu.dk/

Fra : Axel

Dato : 30-10-02 23:46

On Wed, 30 Oct 2002 19:46:44 GMT, "Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk>
wrote:

>Hvordan gør man en 2uger gammel T68i endnu federe end den er..

hej

Sælger den

Axel

Fra : Søren Blom

Dato : 31-10-02 01:55

"Axel" <axel.sundien@mail1.stofanet.dk> skrev

> Sælger den

LOL og køb en Nokia 3310 plus et JuleCover.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Fischer

Dato : 31-10-02 06:18

> LOL og køb en Nokia 3310 plus et JuleCover.

..... og får sat rødt lys i den + McEiner: Jul det er cool som ringetone.

*Fischer

Fra : Dr Frank

Dato : 31-10-02 11:50

"Nemizis" <Nemizis.news@kandu.dk> wrote in message news:<QwWv9.196894$Qk5.6882864@news010.worldonline.dk>...
> Hvordan gør man en 2uger gammel T68i endnu federe end den er..

Lav en blanding af ren fedt og cola! Det giver du den så 3 gange om
dagen i 14 dage! Så skulle den gerne tage 20 til 25 gram på og bliver
rigtig fed Eller måske et nyt baggrundsbillede af Anders Fjog...
*LOL*

Dr Frankv

Fra : Hans Pedersen

Dato : 31-10-02 15:47

"Dr Frank" <babyboom@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagen i 14 dage! Så skulle den gerne tage 20 til 25 gram på og bliver
> rigtig fed Eller måske et nyt baggrundsbillede af Anders Fjog...

Som man kan se på de fantasifulde indlæg i denne tråd, så behøver man ikke
gøre noget ved sin T68i'er. Den er cool som den er.

/Hans
...der er rigtig glad for sin.

Fra : Enrique Vidal Sanche~

Dato : 31-10-02 16:41

Dr Frank wrote:
> Lav en blanding af ren fedt og cola!

Min T68'er har været igennem en blanding af vodka og lemon. Displayet
har nogle lyse pletter og PCB-printet er startet med at ruste (en
tikkende bombe...)

Den er bare fed nu

Enrique