Skierfaringer - Alpe d' Huez
Fra : JSB

Dato : 30-10-02 18:10

Da jeg skal til Alpe d´Huez på ski i uge 2, kunne jeg godt tænke mig at høre
eventuelle erfaringer med området.

* Hvor godt er skiløbet dér, sammenlignet med andre franske steder?
* Er der rigeligt med udfordringer for letøvede/øvede - herunder gode
røde/sorte piste (minus pukkelpiste)?
* Er der normalt rigeligt med sne i uge 2?
* Hvad med panoramaudsigter - er det et oplagt sted at slæbe sit kamera med
for naturbilleder/udsigtsbilleder?
* Kan nogen anbefale nogle hyggelige/listige steder i byen, hvor man i
rimelig fred og ro kan nyde et glas vin eller en øl (eller to)?

Efter sidste års tur til Les Contamines/Chamonix, er jeg nok blevet lidt
forvent med både skiløb og pragtudsigter

Mvh
JSB