Fax program
Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 30-10-02 15:31

Findes der et faxprogram der er til ast betale? Det drejer sig om in
iMac 233 med indbygget modem og en PM 7600 med eksternal SupraSonic 336.
I årevis havde jeg anvendt noget der hedder Faximile, der kome med
modemet og var udmærket, men programmet virker ikke med OS 9x og er ikke
- så vidt jeg kan se blevet opgraderet.

--
MVH, Bob
To reply by email, substitute maribob for merrybob in my email address.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-10-02 16:47

Robert J. Widenmann <maribob@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> I årevis havde jeg anvendt noget der hedder Faximile, der kome med
> modemet og var udmærket, men programmet virker ikke med OS 9x og er ikke

FaxSTF fulgte med 9.x.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-10-02 17:15

> [...]

> I årevis havde jeg anvendt noget der hedder Faximile, der kome med
> modemet og var udmærket, men programmet virker ikke med OS 9x og er ikke

http://www.pure-mac.com/

er din ven...........

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-10-02 17:32

Hej Robert

Ja, du kan bruge ValueFax 2.00.15. Det virker ganske fortrinligt selv på OS
9. Jeg bruger det selv, og det er faktisk også uafhængig af modemtype. Det
checker selv modem under installering og genererer de speciellle scripts,
der skal bruges ved faxning.

Jeg kan ikke finde den på nettet, men du kan sende mig en mail off-list med
en gyldig returadresse, så kan jeg sende den til dig. Det er den, jeg selv
bruger

Og så lige en væsentlig ting, den konflikter IKKE med systemet! - som fx.
FaxSTF godt kan, - og så har den en enkelt ligge 'aber-dabei', - den kan
ikke fungere samtidig med, at der er en internetforbindelse åben, - heller
ikke, hvis det er fx. stofanet eller TDC hybrid.

mvh. Erik Richard