Hvor kan man finde SiemensC45 fronte i dan~
Fra : Japster

Dato : 30-10-02 13:59

Hej NG.

Jeg har lidt problemer med at finde en butik i DK hvor de sælger Siemens
fronte.... og lad vneligst vær at forslå thansen, da de er så grimme og
ringe de fronte! :)

-Japster

Fra : PsHdO

Dato : 30-10-02 14:31

Hej.

I Sonofonbutikkerne (ihvertfald den i Holbæk) har de orginale Siemens fronte
til C45.

Mvh.
Peter

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 30-10-02 14:55

> I Sonofonbutikkerne (ihvertfald den i Holbæk) har de orginale Siemens
fronte
> til C45.

Har også set dem i Merlin

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : René Sundahl

Dato : 30-10-02 14:55

Du kan også finde dem i Telmore's webshop.
De tager 159,- for original C45 covers.

Fra : Japster

Dato : 30-10-02 15:32

Mange tak til jer alle... vil gå lidt på jagt i de fysiske butikker også
så... :)

-Japster

Fra : Christian Poulsen

Dato : 31-10-02 00:03

> Mange tak til jer alle... vil gå lidt på jagt i de fysiske butikker
> også så... :)

Tror det var en Orange forhandler inde i byen jeg så det hos. Mener det
var kr. 149,-