MS Office 98 engelsk version til 999,- sid~
Fra : Compaq Master

Dato : 27-02-01 21:53

MS Office 98 engelsk version til 999,- sidste chance er i morgen.

Som jeg tidligere har gjort opmærksom på har FDB et medlemstilbud på MS
Office 98 engelsk version til 999,-. Der var en del der tvivlede på at dette
kunne være rigtigt, så for at være helt sikker har jeg kontaktet Microsoft
Consumer Service. Jeg har fået svar fra både Kristian Sveigaard og Lene
Zacho, og fået bekræftet at tilbudet også gælder Mac. Eventuelle tvivlere
kan kontakte dem på 44 89 01 00 eller danmark@microsoft.com.

I den forbindelse vil jeg gerne nævne at jeg mener at det er ærgerligt at
man har så travlt med at rakke ned på Windows, at man ikke undersøger hvad
der er fakta. I stedet kunne man glæde sig over at der er nogen der gider at
gøre opmærksom på at der findes et godt tilbud for Mac brugere der har brug
for en Office pakke.

Med venlig hilsen

Mads Gorm Larsen

Fra : Erik Aalund

Dato : 28-02-01 05:29

Compaq Master <compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> [...]
> gøre opmærksom på at der findes et godt tilbud for Mac brugere der har brug

Fra min side var det bare et spøgsmål om det også gjaldt
Mac-versionen. Det har inete med Microsoft at gøre, mere det fact at de
programmer der findes til mac, altid er for dyre, samlignet med
PC-programmerne. Et forhold der set ud fra mit synspunkt ikke er
holdbart, hvis man ønsker at udbrede Mac til flere brugere. Jeg river
mig tit i håret fordi jeg ikke lige kan finde det program jeg står og
mangler, fordijeg er mac-bruger. Der er faktisk så mange ting som
bliver begrænset når man har en mac. Mange fordele er der selvfølgelig
også. Helt klart.
--
Venlig Hilsen
Erik Aalund