Afskedsmusik!!!
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 30-10-02 09:56

Hej hej.

Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge nogle
ideer til nogle fede numre.

Jeppe

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 30-10-02 11:45

Jeppe Nørgaard wrote in dk.kultur.musik:

> Hej hej.
>
> Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge nogle
> ideer til nogle fede numre.

Nu kommer det jo lidt an på om det er en trist eller en munter afsked men
her er et par forslag i den mere triste ende:

Kim Larsen: Om lidt bliver her stille
John Denver: Leaving On A JetPlane

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h | http://lagengymnastik.dk/~henrik/?usenet

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 30-10-02 13:06

Jeppe Nørgaard wrote:
> Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge
> nogle ideer til nogle fede numre.

Der er jo mange "farvel"-sange i alle genrer....feks

"Time to say goodbye"- Sarah Brightman/ Andrea Bocelli
"My way" - Frank Sinatra
"Wish me luck" og "We'll meet again" - Vera Lynn
" GoodBye" - Mary Hopkins ( skrevet af John Lennon)
"Hello-Goodbye" - Beatles
" Farewell and Goodnight"- Smashing Pumpkins
"Good Bye Yellow Brick Road" - Elton John
"I never can say Goodbye" - Gloria Gaynor/ Communards
"Farewell to you" -White Lion
"We wish you well" - Whitesnake
"ka du ha det rigtig godt"- øøøhhh, tja....aner ikke hvem der synger den

/ Søren og Anette
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-10-02 17:50

Jeppe Nørgaard <jeppe_n@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:apo6sj$676$1@sunsite.dk...
> Hej hej.
>
> Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge nogle
> ideer til nogle fede numre.
______

Goodbye me love goodbye (Demis Rousos)

Hilsen Åge

Fra : Ingrid

Dato : 31-10-02 09:18

> Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge nogle
> ideer til nogle fede numre.

Kys det nu, det satans liv - tv-2

Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-10-02 09:38

"Jeppe Nørgaard" wrote:

> Hej hej.
>
> Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge nogle
> ideer til nogle fede numre.

Disneyland After Dark (eller var det DAD?) - It's After Dark

/Robert

Fra : Troels

Dato : 31-10-02 10:34

"Jeppe Nørgaard" <jeppe_n@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej hej.
>
> Jeg står og skal spille til en afskedsfest. Der kunne jeg godt bruge nogle
> ideer til nogle fede numre.

En ting er ihvertfald sikkert. Til min begravelse skal spilles "Sikken en
fest (vi har haft nu i nat)"

/Troels

Fra : Gert Vest

Dato : 01-11-02 11:56