festival i hamborg?
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 30-10-02 09:23

jeg var sidste år i hamborg omkrign den her tid. eller minus et par måneder!
der var en eller anden form for festival i byen hvor der på reeperbahn var
sat en scene op og hvor der blev spillet musik fra med en 10-20 tusinde
tilskuerer. En masse gik også rundt men en halskæbe lavet af blomster!

nogen der ved hvad den "festival" hed og hvornår det var og om det er noget
der kommer igen eller lige har været?

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : John K

Dato : 30-10-02 10:52

> [...]
> tilskuerer. En masse gik også rundt men en halskæbe lavet af blomster!
>
> nogen der ved hvad den "festival" hed og hvornår det var og om det er

Hej Nicolai

Det må være denne her du tænker på:

www.hamburger-dom.de/

Mvh

John K

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 30-10-02 19:19

nej det kan ikke være det.......... da vi var der var der dele af byen der
var spærret af.......... har de noget i retning af noget karneval dernede?

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : John K

Dato : 30-10-02 20:35

"Nikolai R. Jensen" <nikolai@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> nej det kan ikke være det.......... da vi var der var der dele af byen der
> var spærret af.......... har de noget i retning af noget karneval dernede?

Hmmm... mig bekendt er dele af Hamburg også spærret af under Hamburger
Dom...

Ellers søg lidt på www.lycos.de eller på www.hamburg.de

Mvh

John K

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 30-10-02 20:42

jeg har kigget på hamburg.de men kan ikke rigtigt finde noget! men jeg har
nu ved hjælp af mine dankort udskrifter fundet ud af at der er hævet mark på
det D. 12-09-01 så mon ikke det foregik om lørdagen? D 08-09-01. hjælper det
jer?