Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Coolpix 5700 - Ikke noe bra?
Fra : Annelise Gjerstad

Dato : 30-10-02 01:17

Jeg har lest så mye negativt om Nikon 5700 at jeg vet ikke lenger
om det er det beste kjøpet i sin prisklasse.
Takknemlig for synspunkter, råd og tips!

mvh,
Annelise

Fra : Per Kristensen

Dato : 30-10-02 08:55

"Annelise Gjerstad" <annelise@gjerstad.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> om det er det beste kjøpet i sin prisklasse.
> Takknemlig for synspunkter, råd og tips!

Jeg foreslår du kigger på www.dpreview.com, som har testet kameraet. Der kan
du også læse hvad sidens læsere mener om kameraet. Personligt ville jeg nok
kigge på et Minolta DiMage 7Hi i stedet.

Fra : Alex Wallin

Dato : 30-10-02 23:35

Jeg har lige købet et Coolpix5700
Det skal behandles som om det var et analogt spejlrefleks kamera men med
mange flere muligheder for at præge billederne.
Kameraet skal man lige vende sig til, før man bliver dus med det.

Billederne er skarpere end et Minolta Hi7
Macro-funktionen er forrygende god!

Jeg har brugt Olympus digitalkamera til mange natur og macro optagelser, det
er et af de nemmeste at bruge, grundet optisk stabilisator.

Med venlig hilsen
Alex Wallin fotografi
www.skriverstuen.dk

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 31-10-02 09:00

Det er et suverænt kamera, og når Nikon forhåbentligt snart releaser en
firmware update så bl.a. højlys detaljerne og fokusering i mørke forbedres,
ja så er det perfekt. Det bedste køb afhænger dog af dine behov.
/Ib