Medbringe forsikringspolice?
Fra : Jørn Becker

Dato : 29-10-02 22:30

Skal man medbringe forsikringspapiere når man kører på
registreringspligtig scooter (45'er)?

..j

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 29-10-02 23:03

On Tue, 29 Oct 2002 22:29:41 +0100, Jørn Becker
<jorn.becker@slet.hotmail.dk> wrote:

>Skal man medbringe forsikringspapiere når man kører på
>registreringspligtig scooter (45'er)?

Nej.

Med venlig hilsen / With best regards
Martin L. Johansen

Fra : RP

Dato : 30-10-02 00:26

> Nej.

Skal man ikke?? Mener jeg da er lovpligtigt at medbringe forsikringspolicen

// Dennis

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 30-10-02 11:15

"RP" <news@skill.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man ikke?? Mener jeg da er lovpligtigt at medbringe
forsikringspolicen
Policen sidder bagpå, som regel lige over bagdækket.
Nummerpladen.

Michael

Fra : Brian Axelgaard [940~

Dato : 30-10-02 13:07

"Michael Kirkegaard" <mk@km.dk> skrev i en meddelelse
> Policen sidder bagpå, som regel lige over bagdækket.
> Nummerpladen.

Ja det er næsten rigtigt. Man skal teoretisk køre rundt med den, men da man
ikke kan få plader på en knallert45 uden forsikring gider politiet ikke at
se policen...

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 30-10-02 14:18

On Wed, 30 Oct 2002 00:25:37 +0100, "RP" <news@skill.dk> wrote:

>Skal man ikke?? Mener jeg da er lovpligtigt at medbringe forsikringspolicen

Nej det er kun for 30'erne. Har du nummerplade på, har du også ansvar
på dyret. Du kan ikke få en nummerplade uden at have den forsikret.

Fra : RP

Dato : 30-10-02 14:40

> Nej det er kun for 30'erne. Har du nummerplade på, har du også ansvar
> på dyret. Du kan ikke få en nummerplade uden at have den forsikret.
Ahh ok, så blev jeg så meget klogere

// Dennis