ringetoner til samsung shg t100
Fra : NespeJ

Dato : 29-10-02 22:05

Er den nogen der kender nogle gode side hvor man kan få ringetoner???

--
MVH
Claus

Fra : Woody World

Dato : 30-10-02 18:28

http://www.mobile-universe.org/
og
http://www.mobilehits.se/page.php?id=506&c=46

Fra : Polini

Dato : 18-02-03 23:36

Hej du skal bare gå ind på http://www.freepolyringtones.co.uk/ så er der
ringetoner lige til at downloade og overføre dem via det kabel du fik
med da du købte din samsung

http://www.kandu.dk/

Fra : jimmyjensendk

Dato : 11-11-02 18:23

har i fundet nogle danske sider hvor man kan downloade polyfoniske toner
til sin samsung shg t100

http://www.kandu.dk/

Fra : HanSSoN

Dato : 25-04-03 13:49

HEJ.

Ja jeg har ca 3000 nye mmf ringetoner til min samsung t100. hvis du
kan lave en backup af din (software "firmware") i din mobil. og sende
det til mig. kan jeg godt sende 3000 ringtones. jeg kan godt forklare
hvordan du laver en backup, af dit software, skriv igen.
Det er de nyeste sange....de er for fede.

jeshansson@hotmail.com

http://www.kandu.dk/