Fjernundervisning i Visual Basic
Fra : Mogens

Dato : 29-10-02 21:50

Er der nogen som kender en god udbyder af fjernundervisning i VB ??
Mogens

Fra : Lars

Dato : 31-10-02 21:42

In article <3dbef443.49748043@news.cis.dfn.de>, m_lunde@post8.tele.dk says...
> Er der nogen som kender en god udbyder af fjernundervisning i VB ??
> Mogens

http://www.netskole.dk/

mvh Lars

Fra : preben nielsen

Dato : 01-11-02 17:19

"Lars" <lc@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3dbef443.49748043@news.cis.dfn.de>,
m_lunde@post8.tele.dk says...
VB ??

> http://www.netskole.dk/

Glem dem - han bad om en GOD udbyder !

Min kæreste har taget kurset og det er under al kritik. Der er
fejl i materialet, det er overfladisk og desuden er det meste af
deres noter kopieret ukritisk fra en tidligere udgivet bog og
derefter præsenteret som deres /eget/.

Det var simpelthen spild af tid, og min kæreste var ikke komet
igennem det uden mine forklaringer og vejledninger.

Selvstudie efter en god bog vil være mere givtigt.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 03-11-02 23:31

Hej Mogens
Glem Netskolen, har selv prøvet, det gik helt i opløsning, og hvis du ikke
lige kan løse opgaven,
skal du ihvertfal ikke regne med nogen hjælp fra lære.
Køb 2 røde bøffer for de 300,00 og giv kæresten en middag.
m.v.h.
Ole J. Hansen