Lyd på pmac g3 desktop
Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 29-10-02 21:19

Hejsa,
Kan nogen forklare mig hvordan
Det kan være, at jeg ikke kan se mit lydkort i nogen indstillinger i
kontrolpanelet, samt at kunne høre noget lyd.

NB: køre OS 9.1, 256 mb ram 300 mHz.

MVH Niels

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 21:49

Niels Erik Karred Larsen <nielslarsen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> Det kan være, at jeg ikke kan se mit lydkort i nogen indstillinger i
> kontrolpanelet, samt at kunne høre noget lyd.

Taler vi om et tredieparts lydkort, som fx. Soundblaster LIVE eller
AMT8?
--
- Peter http://neglesaks.dk

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet
uden at holde fast. - Dean Martin

Fra : Niels Erik Karred La~

Dato : 30-10-02 16:09

On 29/10/02 21:49, in article 1fku4jf.1kkjs7d1rluearN%se.min@reply-to.com,
"Peter" <se.min@reply-to.com> wrote:

> Taler vi om et tredieparts lydkort, som fx. Soundblaster LIVE eller
> AMT8?
Jeg vil tro at det er det som sidder i fra start, da den sidder i en
gra/brun port.
Men hvis vi snakker tredjeparts lydkort, vil det kunne lade sig gør, og
hvilket vil der være mindst muligt problemer med?

MVH Niels