Vindueskarm.
Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 29-10-02 19:41

Min kæreste og jeg kan ikke rigtigt blive enige om hvordag vindueskarmene i
vores stue skal se ud.
Vi er ret enige om at det skal være klinker/fliser, og at de skal rage lidt
ud over kanten.
Men her stopper det så også. Jeg mene rat det bare skal være klnkerne der
rager ud og hun vil gerne at der bliver støbt en kant de bliver lagt på.
Hvis vi ikke bliver enige ender det med en træplade som vindueskarm.
Er der nogle der kan hjælpe? Evt. meget gerne med billeder i dk.binaer af
begge løsninger.

Henrik

Fra : Martin Buhelt

Dato : 30-10-02 10:56

"Henrik B. Larsen" <henrik@gsx!"#SPAM!"#.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis vi ikke bliver enige ender det med en træplade som vindueskarm.
> Er der nogle der kan hjælpe? Evt. meget gerne med billeder i dk.binaer af

Jeg tror ikke at det er en god idet kun at lade klinkerne rage ud over
kanten. For det første vil de meget nemt knække, og for det andet vil det
være svært at lave en holdbar fuge.

Hvor høj kanten så skal være, vil jeg bestemt ikke blande mig i, bare den
giver et stabilt underlag for klinkerne.

Og nej, jeg har ingen billeder, da jeg foretrækker vindueskarme af træ

/Martin

Fra : Brian Skaarup

Dato : 30-10-02 21:33

On Wed, 30 Oct 2002 10:56:01 +0100, "Martin Buhelt" <mb@nospam.dk>
wrote:

> [...]
Hvis I kan lide granit og bor i nærheden af en Jem&Fix butik så se
her: http://www.jemogfix.dk/sider/tilbud/side_03.html