T68i PC-kabel
Fra : Fætter

Dato : 29-10-02 18:27

Hej.

Min lillebror har købt en SonyEricsson T68i og vil gerne kunne forbinde den
til PC'en.

Jeg har set to slags kabler: et RS232 og et USB kabel, pris hhv. 299 og 499
kroner.

Det _må_ man da kunne gøre billigere? Nogen der ved hvor? Evt. uoriginalt?

Venlig hilsen
Jens.

Fra : Jochke

Dato : 29-10-02 19:48

"Fætter" <faetter_*s*p*a*m*s*u*c*k*s*jens@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> kroner.
>
> Det _må_ man da kunne gøre billigere? Nogen der ved hvor? Evt. uoriginalt?

T68i understøtter bluetooth. Så måske det var en løsning? Nu ved jeg så ikke
hvad han skal bruge den forbindelsen til og hvilket software der følger med,
da jeg selv er til Nokia, men måske dette var noget:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797967

Men priserne ligger desværre i det leje også med infrarød.

/Jochke

Fra : Fætter

Dato : 29-10-02 21:38

> [...]
med,
> da jeg selv er til Nokia, men måske dette var noget:
Bluetooth, det ville være lidt blæret. Men kan den dims fra linket ikke kun
sættes i MSI motherboards? Han har nemlig et QDI.

> Men priserne ligger desværre i det leje også med infrarød.
Det er trist. Og sørgeligt.

/Jens

Fra : Jochke

Dato : 29-10-02 23:25

> [...]
kun
> sættes i MSI motherboards? Han har nemlig et QDI.

Nej den kan sættes i en hver windows maskine med USB. Har lige erhvervet mig
sådan en for 2 uger siden. En meget fin lille dims.

Men hvad skal han bruge kommunikationen mellem PC og mobil til? For tør ikke
love at den virker til lige netop det I gerne vil bruge den til. Jeg kan
f.eks ikke bruge Nokia Data Suite til min 6310i over den BT-key fra MSI.
:( Er lidt ærgeligt.

/Jochke

Fra : Fætter

Dato : 30-10-02 18:36

> Men hvad skal han bruge kommunikationen mellem PC og mobil til? For tør
ikke
> love at den virker til lige netop det I gerne vil bruge den til.
Ved det egentlig ikke... men det skulle være muligt at overføre billeder fra
PC'en til mobilen. Men jeg tror han skal have et kabel i stedet til 222 kr.
Det skulle virke 100%.

/Jens

Fra : Enrique Vidal Sanche~

Dato : 29-10-02 19:59

Fætter wrote:
> [...]
> kroner.
>
> Det _må_ man da kunne gøre billigere? Nogen der ved hvor? Evt. uoriginalt?

Hej Fætter,

Hvor kan man købe en RS232-kabel der passer til T68i?

Jeg har ellers undersøgt nettet for at finde den billigste USB-Bluetooth
adapter. i http://www.buy.com kan man købe en GBU301 for 51$ men de
leverer ikke til Danmark http://www.edbpriser.dk kan man finde
en USB-Bluetooth adapter til ca. 800kr.

Hilsen,
Enrique

Fra : Fætter

Dato : 29-10-02 21:35

> Hvor kan man købe en RS232-kabel der passer til T68i?
Ved det ikke, men på Sony Ericsson's hjemmeside er det der med billede og
det hele. Det går fra mobilen til COM porten med lille stik, der hvor man
satte musen i før i tiden.

> Jeg har ellers undersøgt nettet for at finde den billigste USB-Bluetooth
> [...]
51$ lyder da ellers som en fin pris. Desværre er 800 danske kroner pænt dyrt

Fra : Jens Peter Lillebæk

Dato : 30-10-02 08:46

> Hvor kan man købe en RS232-kabel der passer til T68i?

Hejsa

Kig på denne side under Mobil Tilbehør:
http://www.tele2shop.dk/

Jeg har lige bestilt et kabel magen til, som jeg vil bruge til min t65 og
kablet skulle kunne bruges til næsten alle mobiltelefoner, inkl. t68.

Det er iøvrigt også det billigste sted jeg kunne finde.

/Jens Peter

Fra : Enrique Vidal Sanche~

Dato : 30-10-02 13:33

Jens Peter Lillebæk wrote:

> Kig på denne side under Mobil Tilbehør:
> http://www.tele2shop.dk/

Tak, har lige bestilt en

Hilsen,
Enrique

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 30-10-02 14:44

Øv, jeg kan ikke finde det rigtige kabel på deres side

Hvad er bestillingsnummeret mon ???

/ Steffen

"Enrique Vidal Sanchez" <enriqueDONOTSPAM@control.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:3DBFD18E.6020900@control.auc.dk...

Fra : Enrique Vidal Sanche~

Dato : 30-10-02 15:17

Lav en søgning på "DRS".

Enrique

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 30-10-02 17:08

Øhh, det har jeg gjort, men får flg.

Ericsson DRS11 Datacable R320/R520

Passer det til T68'eren?

meddelelse news:3DBFE9D7.7000900@control.auc.dk...

Fra : Enrique Vidal Sanche~

Dato : 30-10-02 17:33

Ja, det håber jeg. Har bestilt en i dag

Fandt også mange steder på nettet som skriver at DRS11 skulle passe til
T68'eren

f.eks.
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=2191&forum=15

Enrique

Fra : Peter Rongsted

Dato : 31-10-02 10:07

"Steffen Fog Sørensen" <steffen@skydive-nospam-.dk> wrote:

>Øhh, det har jeg gjort, men får flg.
>
>Ericsson DRS11 Datacable R320/R520
>
>Passer det til T68'eren?

Det passer til alle 3V Ericsson. Også til T68.

Peter

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 31-10-02 12:55

Super, tak for det...

Fra : Fætter

Dato : 30-10-02 18:33

222 kr. - se det er en lidt bedre pris!

Jeg tror jeg det er sådan et han skal have. Tak for hjælpen alle.