Musik Politi: Depeche Mode & Capella
Fra : Per.K

Dato : 29-10-02 18:30

Jammen dog, 2 lånere her.
Jeg sad lige og hørte nogle af mine gamle 80´er opsamlinger igennem og faldt
over 2 gamle tracks hvor at det tydeligt kan høres at der er lånt fra dem.
Den første er Depeche Mode - Stripped. Her har de lånt fra
Thompson Twins - Hold me now, det er indledningen at der er blevet snuppet.
Nr 2 er Capella - U got 2 let the music. Her er ca. 90% af nummeret "nolet"
fra Alphaville - Sounds like a melody. Her er det også indledningen der er
snuppet,
speedet op til 3 dobbelt hastighed og brugt i hele Capella numeret.
jammen dog, det havde jeg ikke troet om Depeche Mode at de låner
fra andre grupper, tsk tsk tsk

Venligst Per

Fra : Heidi

Dato : 29-10-02 18:37

Per.K wrote:
> [...]
> Capella numeret. jammen dog, det havde jeg ikke troet om
> Depeche Mode at de låner fra andre grupper, tsk tsk tsk :-

Hvilken film er de fra?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-10-02 18:43

Heidi wrote:
> Hvilken film er de fra?

Per K - the movie.

/Nikolaj
- der har lavet samme bøf et par gange

Fra : Heidi

Dato : 29-10-02 18:45

Nikolaj Borg wrote:

> Per K - the movie.

Er den blevet anmeldt i noget tv-program?

> /Nikolaj
> - der har lavet samme bøf et par gange

Det er vist de færreste der kan sige sig fri for det

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-10-02 18:55

Heidi wrote:

> Er den blevet anmeldt i noget tv-program?

Niels Frid mente, at der var for få patter.

/Nikolaj

Fra : Heidi

Dato : 29-10-02 19:11

Nikolaj Borg wrote:

> Niels Frid mente, at der var for få patter.

*LOL* uden at have set den vil jeg nok være tilbøjelig til
at være enig.

Fra : Per.K

Dato : 30-10-02 18:29

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken film er de fra?
>
> --
> Mvh. Heidi
> Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,
> og IKKE pr. mail.
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Woops forkert gruppe, sorry

Venligst Per