FTP på OS9.1
Fra : Michael Horn

Dato : 29-10-02 17:54

Kære Mac Group

Kan nogen huske hvordan man åbner for ftp på sin ganle mac som kører 9.1

webshare virker fint- og logge ind vha appletalk går også fint.

Ideen var at den skulle kører som filserver mm.

Michael Horn
Ichat: michaelhorn@mac.com
Web: homepage.mac.com/michaelhorn

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 20:56

Michael Horn <michaelhorn@mac.com> wrote:

> [...]
>
> webshare virker fint- og logge ind vha appletalk går også fint.
>
> Ideen var at den skulle kører som filserver mm.

Migbekendt har Mac OS før v.X IKKE nogen FTP server indbygget.

Prøv alternativt Rumpus, som du finder på Versiontracker.

--
- Peter http://neglesaks.dk

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet
uden at holde fast. - Dean Martin

Fra : Michael Horn

Dato : 30-10-02 07:36

Peter <se.min@reply-to.com> wrote:

> Migbekendt har Mac OS før v.X IKKE nogen FTP server indbygget.

Ahhh ja, så var det jo derfor jeg ikke kunne huske hvordan man
gjorde...
> Prøv alternativt Rumpus, som du finder på Versiontracker.

Mange tak begge 2 for de fine henvisninger.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-10-02 21:54

> [...]

> webshare virker fint- og logge ind vha appletalk går også fint.
>
> Ideen var at den skulle kører som filserver mm.

NetPresenz 4.1 - det tager under 3 minutter.

Vores ftp kører med den.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/