Passer batteriet?
Fra : Christian Skands

Dato : 29-10-02 17:24

Hejsa........

Har lige købt et nyt batteri til min Nokia 3310........Nu er telefonen død
af anden årsag, så jeg må have en ny. Nu ville det jo være smart hvis den
telefon jeg købte kunne bruge "mit næsten nye" batteri...... Er der andre
muligheder end 3310? Har kigget lidt på thansen.dk for at se hvilke
battterier der passer til hvilke telefoner, det blev jeg ikke klogere af.
Hvis jeg vælger batteri til 3310 passer det til denne +3330. Vælger jeg
derimod batteri til 3410 passer det også til 3310 :o/

Kan nogen give en forklaring og evt. bud på hvilken telefon jeg skal
vælge????

Mvh.
Christian
skands@mail.dk

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-10-02 21:59

3310-30 og kan også passe til 3410 vist ingen andre ?

Fra : JMo.

Dato : 30-10-02 17:10

On Tue, 29 Oct 2002 21:58:59 +0100, Th Frydensberg
<frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

BMC-3 og lign. NiMH passer kun til 3310/3330
BLC-2 og lign Li-Ion passer både til 3310/3330 og 3410