[DVD] Er Future Entertainment OK igen ?
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-10-02 17:22

Jeg kan huske jeg læste et indlæg her i gruppen, som FE selv havde skrevet,
og som blev postet her.

Var de ikke godtnok begyndt at sende fra England igen, således alt atter er
ved det gamle ?

Fik en despatch confirmation igår, på et par film, så det ville da være
dejligt hvis de dukkede op ca. 2-4 dage efter, som de plejer

Modtager I andre jeres film igen, i løbet af et par dage ?

--
Vh. Thomas
Ved mail : slet SLETDETTE

Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 30-10-02 19:08

Thomas Mouritsen <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i
> [...]
> dejligt hvis de dukkede op ca. 2-4 dage efter, som de plejer
>
> Modtager I andre jeres film igen, i løbet af et par dage ?

Jeg fik despatch confirmation torsdag og har lige modtaget filmen idag. Så
alt er vist tilbage ved det gamle.

--
..- -. -.. .-. . .- ...
A n d r e a s

Fra : HKJ

Dato : 30-10-02 19:55

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> Modtager I andre jeres film igen, i løbet af et par dage ?

Jeg vil sige lidt mere end et par dage: Afsendt 24/10, modtaget idag. Men
det vil jeg betegne som normal leveringstid, iforhold til hvad jeg ellers
har fået fra dem.

Fra : Martin Helbo

Dato : 31-10-02 08:43

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det vil jeg betegne som normal leveringstid, iforhold til hvad jeg ellers

Sendes de stadig via Malmø?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : HKJ

Dato : 31-10-02 17:22

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
Men

> Sendes de stadig via Malmø?

Nej, frimærket (stemplet) er "Royal Mail", så det er fra England. Det er
faktisk lidt tid siden de gik tilbage til det. Den forrige jeg fik var med
rigtige firmærker, Malmö streget over og et stempel med "Sittingbourne"