Fjerne logo på Nokia
Fra : Jesper E

Dato : 29-10-02 12:50

Hej NG,

Er der nogen der ved hvordan man fjerner "logoet" fra telefonen, og kommer
tilbage til operatørlogoet? Telefonen er en Nokia 7110 (ja, de findes endnu

- Jesper

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 29-10-02 12:56

prøv med *#OPR0LOGO#
altså stjerne firkant O P R (nul) L O G O firkant

mvh Thomas
www.markedspladsen.com

Fra : Jesper E

Dato : 29-10-02 13:15

Hvor skal jeg skrive det henne?

Fra : Lars Brink

Dato : 29-10-02 13:45

> Hvor skal jeg skrive det henne?

Øhh, i displayet ved brug af tasterne er mit bud.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Jesper E

Dato : 29-10-02 14:09

> Øhh, i displayet ved brug af tasterne er mit bud.

Hej "sjove". Mig bekendt kan man kun skrive tal, og ikke bogstaver, i
hovedbilledet. Så under hvilken menu?

Fra : Fischer

Dato : 29-10-02 14:21

> Hej "sjove". Mig bekendt kan man kun skrive tal, og ikke
> bogstaver, i hovedbilledet. Så under hvilken menu?

Hej "morsomme".

Du skal bare skrive det - ikke bekymre dig over hvad telefonen skriver.
Altså: *#67705646#

Det virker kun på visse modeller, bl.a. 33xx. Jeg er ikke sikker på at det
fungerer på 7110.

*Fischer

Fra : Jesper E

Dato : 30-10-02 10:20

> [...]
> Altså: *#67705646#
> Det virker kun på visse modeller, bl.a. 33xx. Jeg er ikke sikker på at det

Hej Fischer, Tak for venligheden Det virkede desværre ikke, så har du,
eller andre, et andet forslag?
-Jesper

Fra : Fischer

Dato : 30-10-02 11:13

> Hej Fischer, Tak for venligheden Det virkede desværre ikke, så har du,
> eller andre, et andet forslag?

Nøh.
Hvis du har et modem, så kan du evt. bruge Smart-SMS.

*Fischer