Seriel port læsning/skrivning ?!?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 29-10-02 11:52

Hej.

Jeg har et board som sender nogle kommandoer til min PC via seriel porten
(COM1 ved 38400baud).

mange gange glipper PC'en de kommandoer den modtager og jeg har snart prøvet
"alt" ...

Er der nogen her inde som ligger inde med en super seriel routine til delphi
som de gerne vil dele ?

M.v.h.
L. Madsen

Fra : Harald

Dato : 29-10-02 14:22

"Lasse Madsen" <lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
prøvet
> "alt" ...
>
> Er der nogen her inde som ligger inde med en super seriel routine til

Pøv TMS Async32 komponenten, den har jeg brugt i land tid og har aldrig
oplevet fejl. Har i øjeblikket en putter stående som har haft kontakt til en
RS-232 enhed uafbrudt i 46 døgn uden problemer.

Mvh
HK