EJB: JBoss 3.0 og local interfaces
Fra : Jesper Lillesoe

Dato : 29-10-02 12:02

Hej

Jeg har en ear-fil som virker ubeklageligt i JBoss 2.4, og den prøver jeg
at deploye i JBoss 3.0. Nu ved jeg at JBoss 3.0 understøtter EJB2.0, men
burde jeg ikke kunne deploye "gamle" ear-filer?

Jeg får følgende "brok" fra JBoss
(for alle bønner - her f.eks. MyBean):

----
MyBean cannot be Bound, doesn't have local and local home interfaces
----

I min ejb-jar står der noget lignende:

----
<session>
<ejb-name>MyBean</ejb-name>
<home>dk.blah.MyBeanHome</home>
<remote>dk.blah.MyBean</remote>
<ejb-class>dk.blah.MyBeanBean</ejb-class>
<session-type>Stateless</session-type>
<transaction-type>Container</transaction-type>
</session>
----

Det er klart jeg ikke har defineret de to interfaces,
da de ikke fantes i den forrige version af EJB...
Skal jeg virkelig definere dem? JEG bruger dem jo ikke
i min kode...

På forhånd tak

--
Jesper