Andet multimedie
bentjuul 3670
OT: Nogle der kan skrive arabisk ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 29-10-02 11:20

Hej,
Jeg skal have lavet et "Nej tak til reklamer" skilt til hoveddøren med
arabisk skrift.
Er der tilfældigvis en eller anden der kan være behjælpelig ?

mvh
Peter

PS. Alternativt måske en der ligger inde med en tegning der kan bruges

Fra : Nielsen

Dato : 29-10-02 16:19

Hej
Brug det officelle nej tak til reklamer, hvis dette ikke efterfølges af dem der uddeler dem, skal du klage enten til
posten eller feks dem der står for uddeling af reklamer, henvend dig evt i en af uddelte reklamers butikker.

Mvh Ole
" en der lever af at lave reklamer bla. "

Fra : Peter Ursin

Dato : 29-10-02 16:59

"Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
en af uddelte reklamers butikker.

> Mvh Ole
> " en der lever af at lave reklamer bla. "

Ved du om uddelerne er forpligtet til ikke at aflevere reklamer eller er det
bare god kutume at respektere skiltet. Hos mig virker det nemlig overhovedet
ikke lige gyldig hvor mange gange jeg efterhånden har klaget.

Peter

Fra : Nielsen

Dato : 29-10-02 17:43

> Ved du om uddelerne er forpligtet til ikke at aflevere reklamer eller er det
> bare god kutume at respektere skiltet. Hos mig virker det nemlig overhovedet
> ikke lige gyldig hvor mange gange jeg efterhånden har klaget.

Skiltet skal respekteres, hvis det er den officielle. På hoved parten af alle reklamer stå der også
vi accepterer nej tak til reklamer.
Det eneste at gøre at at klage til det firma der uddeler aviser og reklamer.

Mvh Ole

Fra : Nielsen

Dato : 29-10-02 17:46

Prøv forbrugerrådet de har nogle gode kontakter at trykke på.

Mvh Ole

Fra : Bo Stokholm

Dato : 01-11-02 15:54

Hvis du stadig er interesseret kan jeg få lavet et hen over weekenden.
Mvh
Bo

Fra : Peter Ursin

Dato : 02-11-02 00:10

Hej Bo,
Jeg er stadig interesseret.
Du kan evt. poste direkte på zorilla@myrealbox.com da det sikkert ikke er
populært at vedhæfte filer her i gruppen.

mvh
Peter Ursin