Rejsebeskrivelser.dk sættes til salg !
Fra : FishOnAstick

Dato : 29-10-02 11:00

Hej alle sammen

Efter at have haft mange gode år som webmaster for Rejsebeskrivelser.dk, har
jeg besluttet mig for at sætte siden til salg.

Det er trist, fordi jeg netop gennem dk.fritid.rejse har fundet mange gode
venner som har bakket op omkring både sitet.
Men arbejdsbyrden er blevet for stor og interessen for lille !

En stor tak skal gå til alle jer, som fra tid til anden har hjulpet mig, når
jeg stod med et eller andet rejseproblem som jeg ikke
kunne løse selv.

Bedste hilsner til alle mine venner og alle rejseinteresserede !

Kim Larsen
www.Rejsebeskrivelser.dk
http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1016274182/_37749707 -
Salgsopslaget !

Fra : Michael

Dato : 29-10-02 17:35

Kære Kim Larsen !

Det lyder trist, du vil holde om. Men alting har sin tid.

Du har sikkert gjort en masse nyttige erfaringer, som du kan få megen gavn
af i din videre løbebane.

Jeg håber du får siden afhændet til nogen der vil føre den videre i samme
ånd.
Hvis du stadig er rejseinteresseret, så skulle du komme og være med på den
årlige rejseweekend i august, se mere på: www.rejseweekend.dk

Fortsat held og lykke.

Mange hilsener fra

Ulla og Michael
www.michulla.dk

Fra : Ole :-\)

Dato : 29-10-02 22:15

FishOnAstick skrev

> Efter at have haft mange gode år som webmaster for Rejsebeskrivelser.dk,
har
> jeg besluttet mig for at sætte siden til salg.

Jeg håber du finder et andet site som du kan bruge den overskydende tid på

Siden har jo udviklet sig meget i årenes løb, og du er tydeligvis blevet
bedre til mange ting, så jeg håber du finder noget andet hvor du kan bruge
og udvikle dine evner. Gode kvalitetssite som www.rejsebeskrivelser.dk kan
vi altid bruge

--
Venlig hilsen